GAP współpracuje z Valentino!

Kolejnym, po Lanvin i H&M, zaskakującym mariażem świata mody jest współpraca projektantów domu mody Valentino z amerykańską marką GAP. Maria Grazia i Pier Paolo stworzą limitowaną kolekcję, którą będzie można kupić tylko w Europie.

Projektancki duet zmodyfikuje flagowe produkty GAP i przetworzy je w stylu Valentino . Maria i Paolo powiedzieli, że kolekcja połączy ikoniczny świat włoskiej marki z charakterem amerykańskiego giganta odzieżowego. Możemy się więc spodziewać prostoty w luksusowym wydaniu . Synergia GAP i Valentino idealnie wpisze się w ostatnie trendy na łączenie luksusu z klasyką .

GAP od dłuższego czasu boryka się z problemami finansowymi. Koncept amerykańskiej marki, który sprawdzał się wiele lat niestety przegrał z systemem fast fashion (szybkiej mody). Klienci przestali szukać klasycznych, prostych ubrań, bo za niską cenę mogli kupić modne ubrania w sklepach ZARA, czy H&M. Amerykański gigant musiał więc zmienić strategię i zaczął zapraszać do współpracy znanych projektantów. Projektanci CFDA wzięli udział w projekcie "white shirt" (biała koszula), Stella McCartney stworzyła linię dla dzieci, a Pierre Hardy kolekcję butów. Teraz GAPa przemienią projektanci Valentino i naprawdę jest na co czekać.

Kolekcja powstanie specjalnie na otwarcie pierwszego sklepu GAP w Mediolanie . Będzie dostępna również w paryskim Colette i Dover Street Market w Londynie. Do sprzedaży trafi w listopadzie .

Lifting marki Valentino

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.