Perfekcyjna Zara

System hiszpańskiej marki Zara jest perfekcyjny. Wszystko jest dokładnie zaplanowane i przeprowadzone. Nawet działania reklamowe, choć oficjalnie reklam nie ma.

Przez wiele lat największą różnicą między dwoma gigantami odzieżowymi - szwedzką marką H&M i hiszpańską ZARA były wydatki na reklamę . Marka należąca do grupy Inditex nie wydawała pieniędzy na reklamę, w przeciwieństwie do skandynawskiego konkurenta. ZARA nadal nie reklamuje się tak, jak H&M, ale promuje swoją kolekcję w inny sposób. Oczywiście perfekcyjny .

Zwykle co miesiąc na stronie marki ZARA można obejrzeć lookbook z propozycjami, które wejdą do sklepów w danym okresie. Jest to znakomity sposób na przypomnienie klientkom o szybkiej rotacji towarów i częstej zmianie kolekcji. Częste nowinki, to bowiem jedno z założeń systemu fast fashion na którym H&M i ZARA opierają swoją działalność. Nie ma podziału na sezony, ponieważ nowe rzeczy trafiają do sklepów co kilka dni. ZARA jest innowatorem w branży. Innym wystarczy jeden lookbook na sezon, hiszpańska marka przygotowuje jeden co miesiąc.

Lookbook evening Zara Woman 2010/2011Lookbook evening Zara Woman 2010/2011 www.zara.com

W tym roku oprócz comiesięcznych lookbooków ZARA wprowadziła również wieczorową kolekcję na specjalne okazje, która doskonale pasuje do nadchodzącego świątecznego okresu. Wśród propozycji znajdziecie wyjściowe sukienki i wieczorowe zestawy w męskim stylu. Zobaczcie GALERIĘ !

Więcej o:
Copyright © Agora SA