Już pojawiły się zdjęcia najnowszej reklamy marki Lacoste na wiosnę/lato 2011. W kampanii zatytułowanej "Unconventional chic " (niekonwencjonalny szyk) przed obiektywem duetu Mert Alas i Marcus Piggott stanęły dwie modelki - Anja Rubik i Liya Kebede oraz dwaj modele - przystojny Jon Kortajarena i Noah Mills. Cała czwórka ma na sobie wieczorowe kreacje , na które nałożono białe polo z logo krokodyla. Kampania prezentuje flagowy produkt Lacoste - polo w nietypowym zestawieniu. Zwykle biała koszulka kojarzyła się nam z casualowym stylem, jednak przedstawiciele Lacoste mają wyższe aspiracje.
Pole działania marek takich jak Lacoste jest w pewien sposób ograniczone. Sportowe ubrania, które początkowo używano wyłącznie zgodnie ze ich funkcją, do uprawiania sportów, po jakimś czasie zostały zaakceptowane jako część casualowego stylu . Jednak Lacoste to nie wystarcza, dlatego wcześniejsze hasło "Un Peu d'Air Sur Terre" ("Odrobina świeżości na ziemi") zamieniono na "Unconventional Chic".
Swoją najnowszą kampanią chce przekonać konsumentów, że białe polo z krokodylem, będące jakby symbolem marki, nadaje się również na wieczorne wyjście i to nie do klubu, ale na wytworną imprezę. Te styl nazwano niekonwencjonalnym szykie m . Według Lacoste polo z krokodylem można założyć do wieczorowej kreacji , a słynny krokodyl pasuje do cekinów. Co Wy myślicie o takim połączeniu? Czy ma szansę się sprawdzić?
GALERIA !