Nietypowy lookbook biżuterii Louis Vuitton

Marc Jacobs zdecydował się na ciekawy zabieg. Zamiast tradycyjnego lookbooku kolekcję biżuterii LV zaprezentowały jego przyjaciółki.

Dom mody Louis Vuitton będący częścią imperium Louis Vuitton Moët Hennessy prowadzonego przez Bernarda Arnaulta na brak funduszy na reklamę nie może narzekać. Firma może sobie pozwolić na zatrudnianie najlepszych modelek nawet do mało prestiżowych (w porównaniu do kampanii reklamowych) sesji produktowych. Jednak główny projektant marki Marc Jacobs do sesji biżuterii zaprosił swoje przyjaciółki, które należą do grona "socialite ". Wśród nich zobaczymy bywalczynie salonów, imprezowiczki, córki bogaczy i arystokratki. Dla większości z nich udział w kampanii to zabawa, dla niektórych sposób na wypromowanie siebie.

Najnowszą kolekcję biżuterii LV na wiosnę 2011, która zainspirowana została stylem lat 60. promują: Billie Porter, Annabelle Dexter-Jones, Daria Schieferstein, Charlotte Lebon, Zhu Zhu, dwie piosenkarki - Alka Balbir i Mahini Geisweiller, DJ'ka Clara 3000, kilka aktorek - Nathalie Love, Lina Esco, Hailey Gates, Camille Rowe-Pourcheresse i Rinko Kikuchi, aspirująca modelka i córka gitarzysty Roling Stones - Alexandra Richards oraz arystokratka Miss Mary Charteris . Większość z nich jest znana z tego, że są znane, ale ich udział w sesji biżuterii z pewnością przyciągnie uwagę, zwłaszcza mediów. Podobny chwyt wykorzystał Tom Ford . Jego debiutancką, autorską kolekcję damską zaprezentowały celebrytki. Niektóre z nich od dłuższego czasu przyjaźnią się z nim i wspierają. W Polsce ten sam "zabieg" stosuje Viola Śpiechowicz , której kolekcje promują jej przyjaciółki - Joanna Dark, Natalia Kukulska, Anna Maruszeczko, Agata Passent, Małgorzata Maria Potocka, Marzena Rogalska.

Lookbook biżuterii Louis Vuitton wiosna 2011 - Camille Rowe-Pourcheresse  francuska modelka i aktorkaLookbook biżuterii Louis Vuitton wiosna 2011 - Camille Rowe-Pourcheresse francuska modelka i aktorka fot. mat.prasowe

Chwyt LV jest jednak czymś zupełnie innym niż Forda i Śpiechowicz. Jacobs nie postawił bowiem na rozpoznawalne twarze . Modelki są znane jedynie w niektórych kręgach i z pewnością nie mają takiego statusu gwiazdy. Zamiast oklepanych modelek, które widzimy na okładkach każdego zagranicznego magazynu Jacobs wybrał młode, aspirujące , bo takie kobiety są klientkami marki Louis Vuitton .

Zobaczcie, jak przyjaciółki Jacobsa wypadły  w roli modelek Louis Vuitton - GALERIA !

Wideo z backstage'u.

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA