O butach Manolo marzą kobiety na całym świecie. Należy do wielkiej trójki najsłynniejszych twórców obuwia. Razem z Choo i Louboutinem co sezon zachwycają niezwykłymi projektami butów, choć każdy w innym stylu. Manolo Blahnik skupia się na solidnym wykonaniu i jakości, które w wyjątkowo wyważony sposób zestawia z estetyczną stroną projektu. Jego buty to produkty codziennego użytku, które są równocześnie dziełami sztuki. Dla niego równie ważne jest piękno, poczucie luksusu, jak i jakość wykonania. To typ rzemieślnika z ogromnym przywiązaniem do precyzji każdego szczegółu.
Manolo Blahnik fot. EAST NEWS
TOUS to hiszpańska marka biżuterii, którą w 1920 roku założył Tous Blavi i jego żona Teresa Ponsa. 40 lat później stery przejął syn założycieli, Salvador Tous i razem ze swoją żoną Rosą Oriol rozwinął firmę. W tym czasie marka TOUS stała się symbolem niekonwencjonalnego stylu , lekkości i przewrotnego podejścia do trendów. W połowie lat 80. Rosa Tous wpadła na pomysł. że symbolem firmy powinien być miś , bo każdy miał misia w swoim życiu i od tego czasu marka TOUS kojarzy się właśnie z nim.
Misie Tous fot. mat. prasowe Tous
Jednak może się to zmienić. W ramach współpracy Blahnika i Tous powstanie kolekcja biżuterii zainspirowanej słynnym modelem buta Manolo nazwanym Mary Jane "Campari" , który był hitem w latach 90.
Światowa premiera Manolo Blahnik for TOUS - złotego łańcuszka z diamentem odbędzie się w Meksyku i w Rockefeller Center na Manhattanie w marcu tego roku. Później wisiorek będzie można kupić w jednym z salonów TOUS na całym świecie.