Z przeprowadzonych przez firmę Dora Pharm badań wynika, że aż 80% Polaków ma problemy z włosami i skórą głowy, często nie zdając sobie z nich sprawy i stosując niedopasowane kosmetyki do pielęgnacji, które - zamiast pomagać - szkodzą.
Dlatego firma Dora Pharm, producent włoskich dermokosmetyków, opiera strategię sprzedaży swoich produktów na przygotowywaniu komputerowej diagnozy włosa przeprowadzanej przez dermokonsultantki, które regularnie odwiedzają partnerskie apteki oferujące kosmetyki DORA PHARMACIA, oferując badanie włosów i skóry głowy za pomocą profesjonalnego sprzętu diagnostycznego, a następnie doradzając wybór odpowiednich preparatów.
Przy pomocy specjalnego mikroskopu o dużej skali powiększenia badana osoba widzi na ekranie komputera obraz swojej skóry głowy oraz włosów, podczas kiedy dermokonsultantka odpowiada na pojawiające się pytania, wyjaśnia szczegóły, wskazuje przyczyny występujących problemów oraz produkty, które rozwiążą dany problem. Po zakupie produktu pacjent otrzymuje zaproszenie na wizytę kontrolną.
Dermokosmetyki DORA PHARMACIA są sprzedawane w 5 liniach produktowych, przeznaczonych do rozwiązywania konkretnych problemów ze skórą głowy i włosami:
Linia wzmacniająca - do włosów nadmiernie wypadających
Linia przeciwłupieżowa - do skóry głowy dotkniętej problemem łupieżu suchego lub tłustego
Linia seboregulująca - do skóry głowy i włosów nadmiernie przetłuszczających się
Linia odżywcza - do suchych włosów i skóry głowy
Linia regenerująca - do cienkich i delikatnych włosów
Adresy aptek oraz terminy darmowych dermokonsultacji dostępne są na stronie firmowej Producenta.
alat
Zobacz też:
Czytaj w Znam.to: Mój 'must have' dla wrażliwych oczu