Lula Look

Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku!

Anna Szulc
08.04.2010
A A A Drukuj
Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku!

Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku! (mat. prasowe)

Na Polski rynek wchodzą trzy znane marki: Blinc, The Balm i Tinte. Co je łączy? Ciekawe wzornictwo, innowacyjność oraz stosowanie ich przez gwiazdy! Postanowiłyśmy zbiorczo przedstawić Wam te nowości, które w innych krajach już zrobiły furorę.

TINte

mat. prasowe

TINte to marka kosmetyków kolorowych dostępnych w ekskluzywnych butikach i drogeriach w USA, Japonii, Chinach, Dubaju, Holandii, Niemczech, a teraz także i w Polsce! Osiągnęła popularność dzięki pięknym, nietypowym opakowaniom przenoszącym nas do lat 50-tych i 60-tych w Stanach Zjednoczonych. Pomysłodawczyni marki - Stacy Reid - jest nowoczesną kobietą osadzoną we współczesnym świecie, która jednak z sentymentem powraca do przeszłości.

Dzięki swej doskonałej jakości, TINte Cosmetics zdobyło zaufanie wielu amerykańskich gwiazd. Do fanek marki należą m.in.:

Beyonce, Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Jessica Alba, Jennifer Aniston, Katie Holmes, Cameron Diaz, Kate Hudson, Reese Witherpsoon, Kate Bosworth , Gwyneth Paltrow, Drew Barrymore, Charlize Theron, Tyra Banks, Sarah Jessica Parker, Mandy Moore, Uma Thurman, Kate Beckinsale, Gwen Stefani, Mischa Barton, Rachel Bison, Jennifer Garner, Teri Hatcher, Eva Longoria-Parker, Jennifer Hudson, Jessica i Ashlee Simpson, Kim Kardashian, Sienna Miller, Nicole Richie i wiele jeszcze innych sławnych postaci ze świata mediów, filmu i muzyki.

Pośród propozycji marki znajdziecie: zestaw do makijażu z pędzelkiem do powiek i ust, dwa błyszczyki i nabłyszczający puder do ciała; paletę do makijażu Match Book Smoky Eye's, która zawiera 2 cienie do powiek (kolor podstawowy i odcień do zaznaczenia konturu oka), kremowy eyeliner, róż do policzków, 2 błyszczyki do ust oraz 2 pędzelki; błyszczyk nawilżający usta Flavored Lip Color w metalowym puzderku; błyszczyk do ust z pigmentami odbijającymi światło Flavored Lip Shine oraz migoczący puder do twarzy i ciała Shimmering Face Pearls, który umożliwia wykonanie makijażu delikatnego lub zdecydowanego i może być stosowany również jako cień do powiek, eyeliner, róż, bronzer lub kolorowy dodatek do bezbarwnego błyszczyka do ust.

 

Blinc

mat. prasowe

mat. prasowe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blinc to amerykańska marka sprzedawana w ponad 30 krajach, teraz również w Polsce.

Misją firmy jest wprowadzanie na rynek wyjątkowych, innowacyjnych produktów kosmetycznych, które w zupełnie nowym świetle prezentują ich tradycyjnie pojęte działanie i stosowanie. Kosmetyki tej marki są stosowane przez szerokie grono gwiazd, np. Jennifer Lopez, Lucy Liu czy Kierę Knightley.

Przykładem nowoczesnego i innowacyjnego wydania dobrze znanego nam kosmetyku może być zalotka podkręcająca rzęsy na ciepło. Podczas gdy tradycyjna metoda może mechanicznie uszkodzić rzęsy, kosmetyk Blinc wykorzystuje ciepło, by nadać im kształt - tak jak w przypadku modelowania fryzur. Producent obiecuje, że zalotka jest w pełni bezpieczna dla rzęs, ponieważ temperatura kontrolowana jest przez wbudowany mechanizm i nie dopuszcza do zbytniego nagrzania.

Innym przykładem może być wodoodporna maskara do rzęs, która nie maluje rzęs, jak tradycyjny tusz, lecz tworzy wokół nich rurki, dzięki czemu ma się nigdy nie rozmazywać, kruszyć i osypywać, nawet gdy zdarzy nam się płakać czy przecierać oczy. Producent obiecuje - "niezależnie od tego, jak intensywny i pełen zająć jest Twój dzień - wieczorem Twoje rzęsy wyglądają równie świetnie i świeżo jak o poranku. Blinc utrzymuje się na rzęsach tak długo, jak Ty tego chcesz. A gdy wrócisz do domu po całym dniu pracy odczujesz niebywały komfort zmywania tej wodoodpornej maskary- bez wysiłku, tarcia rzęs i pieczenia oczu."

To właśnie zmywanie tej maskary jest najbardziej efektowne i najlepiej oddaje innowacyjne właściwości - nie potrzebne będą żadne mleczka czy płyny do demakijażu. Wystarczy zwilżyć palce i zsunąć "rurki" z włosków!

Blinc produkuje także bardzo trwały eyeliner, który przy demakijażu po prostu odrywamy w formie paska z powieki; bazę pod cienie do powiek, która ma zapobiegać ich osypywaniu, nawilżać i działać przeciwzmarszczkowo; odżywkę do rzęs i brwi z witaminami oraz tusz do brwi, który wypełnia przestrzenie między włoskami i nadaje kolor, by łuk był wyrazisty i bez skazy.

 

The Balm

mat. prasowe

The Balm to marka stworzona przez wielbicielkę kosmetyków kolorowych - Marissę Shipman - w odpowiedzi na schematyczne, nudne i konwencjonalne produkty do makijażu dostępne ogólnie na rynku. Znużona typową formą prezentowania kosmetyków, Marissa postanowiła stworzyć własną linię, która łączyłaby w sobie jakość składników i piękną oprawę, która sprawia, że masz ochotę co kilka chwil sięgać dłonią do kosmetyczki. Stylizacja wszystkich produktów przenosi nas do czasów szyku i blasku dawnego Hollywood.

W ofercie dostępne są: pudry brązujące Bahama Mama, które nie zawierają parabenów; puder rozświetlający do twarzy i powiek Mary-Lou Manizer; krem do demakijażu oczu Balms Away w metalowej puszeczce; transparentny puder matujący Sexy Mama; akwarele do makijażu ust For Keeps oraz cień do powiek i róż w jednym Down Boy.

Prezentowane kosmetyki znajdziesz w polski sklepie internetowym NewYouCosmetics.

 

Rozjaśnianie włosów w domu i salonie

Fot. Shutterstock

Czytaj w Znam.to: Musujący piasek do kąpieli

Zobacz więcej na temat:

Komentarze (20)

Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 10 razy 10

    Faktycznie opakowania w stylu vitage to strzał w 10! Mnie ciekawi szczególnie maskara i eyeliner,które się ściąga zamiast zmywać ;D

  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 9 razy 9

    Świetne kosmetyki.. chętnie bym je wypróbowała, ale gdyby były odrobinę tańsze..

  • avatar

    Oceniono 7 razy 7

    A mi się marzą kosmetyki, które miałyby funkcjonalne opakowania - żebym mogła sama tworzyć zestawy i zamiast nosić w torebce megawypakowaną kosmetyczkę ważącą pół kilo (sic!) mieć małe pudełeczko, a w nim wszystko co potrzebne. Oczywiście takie rzeczy już są na rynku, ale póki co kosztują więcej niż chciałabym wydać. Czekam aż Inglot wprowadzi:)

  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 6

    Cudowne są:)jak będę zarabiać w wakacje może sobie sprawię prezent. Strona internetowa ładnie zrobiona tak w ogóle.

  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 6

    Fajnie sie patrzy na te kosmetyki ;> ale raczej ich nie wypróbuje ze względu na cene :D

  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 6 razy 6

    Chcę ten tusz! łał! No, a opakowania sa przecudowne! Oby polskie marki poszły tą drogą :)))

  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 5 razy 5

    Ale to piękneeee!!! Jeśli w jakości tak wspaniałe, jak w wyglądzie to ja je chcę, chcę, chcę :-) Wszystkie!!! :-))

  • avatar

    Oceniono 4 razy 4

    najbardziej podoba mi się to różowe pudełko z tinte albo zestaw cieni.z the balm właściwie wszystko.
    blinc ma dość zwykłe opakowania,ale wydaję mi się,że może być dobry.

  • avatar

    Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 4

    Wszystko super z tymi zakupami w Ameryce, ale ja się kiedyś już nacięłam, bo zamawiałam właśnie grupowo z koleżankami i niestety nam VAT doszedł i już nie było tak tanio... :-( A poza tym cała ta pisanina z urzędem celnym, która trwała prawie tydzień! no i sklep amerykański wysyłał gratis, ale w Polsce urząd naliczył mi koszty przesyłki, co już jest totalnym szczytem! Więc czasem taniej i szybciej wychodzi w naszym kraju :-)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane