TINte
Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku! mat. prasowe
TINte to marka kosmetyków kolorowych dostępnych w ekskluzywnych butikach i drogeriach w USA, Japonii, Chinach, Dubaju, Holandii, Niemczech, a teraz także i w Polsce! Osiągnęła popularność dzięki pięknym, nietypowym opakowaniom przenoszącym nas do lat 50-tych i 60-tych w Stanach Zjednoczonych . Pomysłodawczyni marki - Stacy Reid - jest nowoczesną kobietą osadzoną we współczesnym świecie, która jednak z sentymentem powraca do przeszłości.
Dzięki swej doskonałej jakości, TINte Cosmetics zdobyło zaufanie wielu amerykańskich gwiazd. Do fanek marki należą m.in.:
Beyonce, Scarlett Johansson, Angelina Jolie, Jessica Alba, Jennifer Aniston, Katie Holmes, Cameron Diaz, Kate Hudson, Reese Witherpsoon, Kate Bosworth , Gwyneth Paltrow, Drew Barrymore, Charlize Theron, Tyra Banks, Sarah Jessica Parker, Mandy Moore, Uma Thurman, Kate Beckinsale, Gwen Stefani, Mischa Barton, Rachel Bison, Jennifer Garner, Teri Hatcher, Eva Longoria-Parker, Jennifer Hudson, Jessica i Ashlee Simpson, Kim Kardashian, Sienna Miller, Nicole Richie i wiele jeszcze innych sławnych postaci ze świata mediów, filmu i muzyki.
Pośród propozycji marki znajdziecie: zestaw do makijażu z pędzelkiem do powiek i ust, dwa błyszczyki i nabłyszczający puder do ciała; paletę do makijażu Match Book Smoky Eye's, która zawiera 2 cienie do powiek (kolor podstawowy i odcień do zaznaczenia konturu oka), kremowy eyeliner, róż do policzków, 2 błyszczyki do ust oraz 2 pędzelki; błyszczyk nawilżający usta Flavored Lip Color w metalowym puzderku; błyszczyk do ust z pigmentami odbijającymi światło Flavored Lip Shine oraz migoczący puder do twarzy i ciała Shimmering Face Pearls, który umożliwia wykonanie makijażu delikatnego lub zdecydowanego i może być stosowany również jako cień do powiek, eyeliner, róż, bronzer lub kolorowy dodatek do bezbarwnego błyszczyka do ust.
Blinc
Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku! mat. prasowe
Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku! mat. prasowe
Blinc to amerykańska marka sprzedawana w ponad 30 krajach, teraz również w Polsce.
Misją firmy jest wprowadzanie na rynek wyjątkowych, innowacyjnych produktów kosmetycznych, które w zupełnie nowym świetle prezentują ich tradycyjnie pojęte działanie i stosowanie. Kosmetyki tej marki są stosowane przez szerokie grono gwiazd, np. Jennifer Lopez , Lucy Liu czy Kierę Knightley .
Przykładem nowoczesnego i innowacyjnego wydania dobrze znanego nam kosmetyku może być zalotka podkręcająca rzęsy na ciepło . Podczas gdy tradycyjna metoda może mechanicznie uszkodzić rzęsy, kosmetyk Blinc wykorzystuje ciepło, by nadać im kształt - tak jak w przypadku modelowania fryzur. Producent obiecuje, że zalotka jest w pełni bezpieczna dla rzęs, ponieważ temperatura kontrolowana jest przez wbudowany mechanizm i nie dopuszcza do zbytniego nagrzania.
Innym przykładem może być wodoodporna maskara do rzęs , która nie maluje rzęs, jak tradycyjny tusz, lecz tworzy wokół nich rurki , dzięki czemu ma się nigdy nie rozmazywać, kruszyć i osypywać, nawet gdy zdarzy nam się płakać czy przecierać oczy. Producent obiecuje - "niezależnie od tego, jak intensywny i pełen zająć jest Twój dzień - wieczorem Twoje rzęsy wyglądają równie świetnie i świeżo jak o poranku. Blinc utrzymuje się na rzęsach tak długo, jak Ty tego chcesz. A gdy wrócisz do domu po całym dniu pracy odczujesz niebywały komfort zmywania tej wodoodpornej maskary- bez wysiłku, tarcia rzęs i pieczenia oczu."
To właśnie zmywanie tej maskary jest najbardziej efektowne i najlepiej oddaje innowacyjne właściwości - nie potrzebne będą żadne mleczka czy płyny do demakijażu. Wystarczy zwilżyć palce i zsunąć "rurki" z włosków!
Blinc produkuje także bardzo trwały eyeliner, który przy demakijażu po prostu odrywamy w formie paska z powieki; bazę pod cienie do powiek, która ma zapobiegać ich osypywaniu, nawilżać i działać przeciwzmarszczkowo; odżywkę do rzęs i brwi z witaminami oraz tusz do brwi, który wypełnia przestrzenie między włoskami i nadaje kolor, by łuk był wyrazisty i bez skazy.
The Balm
Nowości: kosmetyki trzech znanych marek już na polskim rynku! mat. prasowe
The Balm to marka stworzona przez wielbicielkę kosmetyków kolorowych - Marissę Shipman - w odpowiedzi na schematyczne, nudne i konwencjonalne produkty do makijażu dostępne ogólnie na rynku. Znużona typową formą prezentowania kosmetyków, Marissa postanowiła stworzyć własną linię, która łączyłaby w sobie jakość składników i piękną oprawę, która sprawia, że masz ochotę co kilka chwil sięgać dłonią do kosmetyczki . Stylizacja wszystkich produktów przenosi nas do czasów szyku i blasku dawnego Hollywood .
W ofercie dostępne są: pudry brązujące Bahama Mama, które nie zawierają parabenów; puder rozświetlający do twarzy i powiek Mary-Lou Manizer; krem do demakijażu oczu Balms Away w metalowej puszeczce; transparentny puder matujący Sexy Mama; akwarele do makijażu ust For Keeps oraz cień do powiek i róż w jednym Down Boy.
Prezentowane kosmetyki znajdziesz w polski sklepie internetowym NewYouCosmetics .
Rozjaśnianie włosów w domu i salonie
Czytaj w Znam.to: Musujący piasek do kąpieli