Porwała Tokio - Lady Gaga dla M.A.C Viva Glam

20 kwietnia Lady Gaga dała w Japonii występ z okazji azjatyckiej premiery Viva Glam. Artystka jest rzeczniczką akcji. Znana ze swych nietuzinkowych pomysłów - i tym razem nie zawiodła publiczności!

Organizatorami imprezy były M.A.C Cosmetics i M.A.C AIDS Fund. Od czasu założenia funduszu w 1994 roku M.A.C AIDS Fund zainwestował ponad 150 mln dol. w organizacje charytatywne rozsiane po całym świecie. Stał się dzięki tym samym światowym liderem w walce z chorobą. Ich założeniem jest przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii, oraz poprawić warunki życia osób już chorych. Darowizny są zbierane dzięki sprzedaży pomadek i błyszczyków Viva Glam. Cały zysk przeznaczony jest na walkę z HIV/AIDS.

Nowa kolekcja VIVA GLAM składa się z dwóch szminek - Viva Glam Cyndi (jasny koralowy czerwony odcień) oraz Viva Glam Gaga (jasny, niebieski odcień różu).Cena produktu wynosi 76 zł.

W tym roku akcję wspierają Cyndi Lauper oraz Lady Gaga. Ta druga dała z tej okazji występ w tokijskim hotelu Grand Hyatt. Lady Gaga zagrała publiczności na inspirowanym MAC Viva Glam fortepianie, specjalnie zaprojektowanym przez kanadyjskiego artystę Terence'a Koh'a.

MACMAC MAC materiały prasowe

Występ był oczywiście świetnie przygotowany. Artystka wkroczyła na scenę wystylizowana na japońską pannę młodą. Światła zaczęły ciemnieć na Lady Gaga zasiadła do fortepianu, przy którym wzruszająco zaintonowała wersję piosenki "Speechless", a następnie "Allejandro".

MACMAC MAC materiały prasowe

Cały występ był zjawiskowy. Piosenkarka w surrealistycznym białym świetle zakończyła występ piosenką "Bad Romance". Wówczas zarówno na nią, jak na widownię posypały się płatki śniegu, oraz kwiaty wiśni. Publiczność była oczarowana!

MACMAC MAC materiały prasowe

Wspomniany fortepian (podpisany przez Lady Gagę) 30 kwietnia ma zostać wystawiony na licytację podczas eventu Art of Elysium, który organizują: Donatella Versace i Anna Wintour. Pozyskane z jego sprzedaży środki przekazane będą The Harlem Hospital's Family Care Centre w Nowym Jorku. Jest to ośrodek zapewniający dzieciom z HIV i ich rodzinom szeroko pojętą opiekę medyczną, psychologiczna i socjalną.

MACMAC MAC materiały prasowe

Kampania Lady Gaga i Cyndi Lauper "From Our Lips", wywołała ogromne zainteresowanie tematem wyzwań stojących przed kobietami walczącymi z HIV/AIDS. Dzięki charyzmie oraz niesamowitym głosom artystek jest najbardziej rozpoznawalną kampanią w historii M.A.C AIDS Fund.  Zmotywowało to ludzi na całym świecie do zakupu szminek w charakterystycznych odcieniach wartych ponad 2,2 miliona dolarów!!! Przewiduje się, że tokijski występ spowoduje, iż cyfry staną się rekordowe.

Katarzyna Bigos

Więcej o:
Copyright © Agora SA