Aktorka już po raz kolejny staje się twarzą marki. Nie ma w tym nic dziwnego. Dolce & Gabbana stawiają na prawdziwą kobiecość. Scarlett z kolei na całym świecie uznawana jest za jej symbol.
W pierwszej kampanii zdecydowano się na stylizacje w stylu Marilyn Monroe , w której trzeba przyznać, Scarlett prezentowała się niezwykle pięknie. Mimo, iż nie był to szczególnie oryginalny pomysł - i tym razem postawiono na seksowny "look" znanej ikony - jednak w nieco ostrzejszej wersji.
Zobaczcie na zdjęcia z pierwszej i drugiej kampanii:
Klimat niby podobny, ale zupełnie inny. Początkowo włoski dom mody opowiadał się za klasyczną wersją makijażu z czerwonym makijażem ust w roli głównej. Tym razem jednak zdecydowali się na mocniejszy i bardziej mroczny rodzaj makijażu. Smokey eyes i ciemne purpurowe wargi Scarlett kojarzą się z nocną zmianą warty. Pierwsza kampania to zmysłowy poranek, druga natomiast - seksowna tajemnica nocy.
Z której strony by nie patrzeć - efekt został osiągnięty! Jak wam się podoba?
W naszej galerii znajdziecie pozostałe zdjęcia z kampanii. Przyjrzyjcie się nowej kolorystyce!