Koniec z doklejaniem sztucznych rzęs na reklamach maskary?

Reklama tuszu do rzęs marki Rimmel z udziałem Georgi May Jagger została zakazana w Wielkiej Brytanii. Sztuczne rzęsy widocznie użyte w reklamie uznano za oszustwo.

Reklama produktu 1-2-3 Looks Mascara została definitywnie wycofana z emisji. To samo dotyczy zdjęć promujących kosmetyk. Dlaczego? Organ zajmujący się ochroną standardów reklamowych w Wielkiej Brytanii, uznał, że kampania Rimmel wprowadza klientki w błąd, a obiecując efekt rzęs takich jak w reklamie po prostu je oszukuje.

Czyżby nastąpił przełom jeśli chodzi o tego typu procedury? Mamy nadzieję, że tak. Nie od dziś bowiem wiadomo, że zdjęcia reklamujące produkty takie jak mascary wydłużające, podkręcający, czy pogrubiające rzęsy wykorzystują sztuczny element. My to wiemy, producenci to wiedzą - i mimo, że jest to irytujące - do tej pory nikt, nic z tym nie zrobił. Aż do teraz.

Wobec czego pozostaje nam mieć nadzieję, że nałożona na koncern Coty kara będzie swego rodzaju nauczką dla innych marek wykorzystujących nagminnie tego typu procedery.

Rimmel/ 1-2-3 Look Mascara

Zobaczcie też Wideo:

Zobacz też:

Reklama perfum Beyonce zbyt prowokacyjna?

Jakie jest wasze zdanie?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.