John Galliano trzymał wszystkich w niepewności aż pół roku. Zwykle wszystko dzieje się w odwrotnej kolejności. Najpierw słyszymy o pojawiającej się nowości , a tuż przed samą premierą dowiadujemy się kto będzie twarzą reklamową produktu.
Tym razem wszystko odbyło się inaczej. Parę dni temu w Nowym Jorku w jednym z głównych pracowni Dior'a - John Galliano ujawnił, że główna bohaterka nowego filmu Black Swan - zostanie twarzą doskonale wszystkim znanych i niezmiernie popularnych perfum - Miss Dior Cherie.
Zdjęciami reklamowymi zajmie się Tim Walker. Efekty ich wspólnej pracy będziemy mogli podziwiać już w marcu.
Już pierwszy zapach stworzony przez Christiana Diora w 1947 roku, Miss Dior, wykorzystywał symbole elegancji Domu Mody Dior. Jego flakon o prostych liniach skrojony był jak kostium, z graficzną podstawą ozdobioną motywem pepitki oraz angielskim stylem liter, za sprawą którego nazwa zmieniła się w znak firmowy. Wspomnienie pastelowych barw ogrodu w Granville - ogrodu dzieciństwa Christiana Diora - sprawiło, że stworzył on obraz kobiet-kwiatów w swoich projektach: kobiet o różowej cerze, wąskiej talii i spódnicach jak kielichy kwiatów.
Miss Dior Cherie stworzone zostały z myslą o symbolu mody Diora , ale i symbolu perfum tej marki. Zapachy Diora są jak bukiety kwiatów, które roztaczają swą woń na naszej skórze.
"Jak dobrze, że są kwiaty" - mawiał Christian Dior.
Natalie Portman AP/Andrew Medichini