Styl lat 80. i rockowe inspiracje królują w modzie. H&M to marka, która zawsze jest na bieżąco z modowymi nowinkami prosto z wybiegów. Tym razem projektanci tej, lubianej na całym świecie sieciowej marki, czerpali inspiracje z projektów domów mody takich jak Balmain (połyskujące sukienki o geometrycznych krojach i przecierane dżinsy), Givenchy czy Dolce&Gabbana (zwróćcie uwagę na szerokie, bufiaste rękawy!)
Projekt: Balmain Fot. EAST NEWS
Kolekcja, stworzona przez H&M zachwyca świetnym wzornictwem i, co charakterystyczne dla tej marki, niskimi cenami. Choć całość jest oczywistym nawiązaniem do trendów z wybiegu i w żaden sposób nie tworzy nowej jakości w modzie popularnej, jest to jednak nawiązanie niezwykle przyjemne .
Sukienka, 249 zł.
Na kolażu: sukienka , 179 zł; futrzana kamizelka, 199 zł; kurtka skórzana, 599 zł; bransoletka, 79,90 zł.
Jesienna kolekcja Divided Exclusive dostępna będzie w sklepach H&M we wrześniu i październiku 2009 roku.
Barbara Łubko