W 2009 roku gwiazda pojawiła się w kampanii Louis Vuitton - mocno wyretuszowane zdjęcia, eksponujące seksowną i bardzo młodo wyglądającą Madonnę nie spotkały się z aprobatą krytyków. Madonna pożegnała się z marką LV i 2010 przywitała jako twarz Dolce&Gabbany . Najnowsza kampania włoskiego domu mody zachwyca oryginalnym podejściem.
Zdjęcia zrobione w listopadzie 2009 roku przez znanego i cenionego fotografa Stevena Kleina przedstawiają Madonnę w prawdziwie włoskiej scenografii. Kampanię zainspirowało kino włoskiego neorealizmu. Miała ona swoją premierę we włoskim wydaniu Vanity Fair i szybko została okrzyknięta przełomową, podobnie jak najnowsza kolekcja Dolce&Gabbany, która stanowi powrót do korzeni, krawiectwa inspirowanego włoskim stylem życia. Pełno tu odniesień do charakterystycznej dla włoskich kobiet zmysłowości.
Madonna w kampanii reklamowej Dolce and Gabbana Dolce and Gabbana - materiały prasowe
Jak podoba się Wam Madonna zmywająca naczynia i obierająca cebulę?
Madonna w kampanii reklamowej Dolce and Gabbana Dolce and Gabbana - materiały prasowe
Czytaj w Znam.to: 2000 kalorii dla Twoich rzęs