Janet Jackson reklamuje futra

Janet Jackson to kolejna gwiazda, która wzięła udział w kampanii promującej futra z norek ekskluzywnej amerykańskiej marki Blackglama.

Blackglama od lat słynie z produkcji ekskluzywnych futer z czarnych norek. Od 1968 roku prowadzi jedną z popularniejszych światowych kampanii "What Becomes A Legend Most?" , do której angażowano największe legendy kina i muzyki.Wzięły w niej udział między innymi Marlena Dietrich, Sophia Loren, Diana Ross, Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor i Liza Minnelli.

Zdjęcia zawsze utrzymane są w podobnej konwencji. Czarno-białe, klasyczne portrety robili najwięksi świtowi fotografowie, między innymi Richard Avedon, a potem Bill King. Autorem obecnej kampanii jest Rocco Laspata.

W filmie z backstage'u sesji Janet mówi, że udział w tej kampanii do dla niej największa nobilitacja i zaszczyt. Pewnie nie bez znaczenia jest fakt, że gwiazda mogła zachować futro.

Janet wyszła pięknie, ale przy okazji narobiła sobie wielu wrogów. Reakcja PETA była tylko kwestią czasu. Reprezentantka organizacji walczącej o etyczne traktowanie zwierząt Amanda Schinke tak oceniła postępowanie piosenkarki:

To niewiarygodne do czego zdolne są gwiazdy, kiedy podupada ich kariera , ale nie sądziliśmy, że Janet będzie aż tak zdesperowana. (...) To oczywiste, że zdaje sobie sprawę z cierpienia zwierząt i ich nieuzasadnionej śmierci, która ma miejsce przy produkcji futer. Prosimy ją o przemyślenie tej sprawy.

A co Wy sądzicie na ten temat? Czy Janet straciła w Waszych oczach?

Jessica Simpson na czarnej liście PETA

Noszenie naturalnych futer
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.