Do niedawna czerwony dywan zarezerwowany był tylko dla sukni z najnowszych kolekcji największych projektantów . Jednak coraz częściej na wielkich imprezach możemy podziwiać celebrytki w strojach z niższej półki. Polskie gwiazdy najchętniej noszą ubrania marek takich jak H&M, Mango czy River Island - ta brytyjska sieciówka ma w swojej ofercie ciekawe, odważne kreacje, które świetnie sprawdzają się na czerwonym dywanie.
kolaż Lula.pl kolaż Lula.pl
Oprócz sieciówek dostępnych w Polsce gwiazdy buszują w sieci w poszukiwaniu oryginalnych kreacji z sieciówek niedostępnych w naszym kraju i tak Candy Girl stawia na Asos, a Marina (będąca obecnie ambasadorką New Look ) nosi Miss Selfridge . Także zagraniczni celebryci często noszą ubrania z sieciówek! Dlaczego gwiazdy wybierają sieciówki? Chcą zaoszczędzić a może "ocieplić" swój wizerunek? Odpowiedź próbowali znaleźć Basia Łubko i Wojtek Grzybała w programie "Pytanie na śniadanie" w TVP2!