Bulgari od lat prowadzi akcję charytatywną na rzecz potrzebujących dzieci. Wydaje specjalną edycję obrączek, z których część dochodów oddaje fundacji "Save The Children" zajmującą się podniesieniem poziomu edukacji najbiedniejszych dzieci na całym świecie. W tym roku specjalną obrączkę promują 3 aktorki: Leighton Meester, Isabella Rosselini i Maribel Verdu. Pierścionki wykonane są ze srebra mają wygrawerowany napis "Save The Children" oraz imię twórcy marki - Sotirio Bulgari. Gwiazdy od lat angażują się w kampanię Bulgari, a Leighton jest najświeższą uczestniczką akcji. Promowana przez nią srebrna obrączka dodatkowo ozdobiona jest elementami ceramicznymi i grawerunkiem. Od października ma trafić do salonów Bulgari. Jej cena to 370$ z czego 75$ trafi na cel charytatywny.
Zdjęcia do kampanii wykonał Fabrizio Ferri.
Leighton Meester, Isabella Rosselini i Maribel Verdu w kampanii charytatywnej Bulgari materiały prasowe Bulgari, fot. Fabrizio Ferri
Leighton Meester, Isabella Rosselini i Maribel Verdu w kampanii charytatywnej Bulgari materiały prasowe Bulgari, fot. Fabrizio Ferri