Kate Winslet i Lancome - wspólnie dla dzieci chorych na autyzm

Jeśli większość gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych kojarzyła wam się do tej pory wyłącznie z chęcią pozyskania grubych zysków za sprzedaż wizerunku - poznajcie nową, wyjątkową serię kosmetyków Golden Hut by Kate Winslet.

Aktorka, która już od 4 lat jest twarzą kampanii reklamowych marki Lancome , wspólnie z koncernem stworzyła nową linię produktów Golden Hut by Kate Winslet . Część dochodu ze sprzedaży tej kolekcji ma zasilić konto fundacji "Golden Hut", która wspiera dzieci chore na autyzm.

Takie akcje zawsze są mile widziane, bo każdy na nich zyskuje. I chore dzieci i marka, która w ten sposób może zasłynąć jako firma, która chce uczynić świat lepszym miejscem.

Ta wyjątkowa edycja kosmetyków do makijażu składa się z nowej interpretacji pomadkowego klasyku Lancome L'Absolu Rouge, czterech odcieni lakieru do paznokci Le Vernis , jak również nowego pudru Golden Hat Illuminating Smooth Powder, którego złote drobinki mają za zadanie rozświetlić naszą opaleniznę.

Limitowana seria kosmetyków Kate Winslet będzie dostępna w wybranych perfumeriach od listopada. Obejrzyjcie je w galerii!

Zobaczcie też:

Kontrowersje związane z kampanią perfum Calvina Kleina

Więcej o:
Copyright © Agora SA