Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi w nowej kampanii marki Apart. Zastąpili Anję Rubik i Sashę Knezevica. Dobry wybór? [WSZYSTKIE ZDJĘCIA]

To Anja i Sasha reklamowali świąteczne kolekcje Apartu przez ostatnie 3 lat. Teraz, gdy ogłosili, że się rozstają, zastąpiła ich inna słynna para.

Świąteczne sesje polskiej marki Apar t z udziałem top modelki Anji Rubik oraz jej męża, modela Sashy Knezevica , zawsze utrzymane były w stylu glamour - wyrafinowane, luksusowe i eleganckie. Powstawały w ekskluzywnych wnętrzach, a kreacje, w jakich pozowała Anja, przypominały efektowne suknie wieczorowe z czerwonego dywanu. Nowi ambasadorzy marki - Karolina Malinowska i Olivier Janiak , wnoszą do kampanii świątecznej zupełnie inny klimat - rodzinny, swojski, zdecydowanie bliższy zwykłemu człowiekowi.

APART/Marcin Tyszka

Najwyraźniej marka Apart zmienia target swoich świątecznych kolekcji. Stawia teraz na rodzinę, w tym na dzieci. Stąd na nadgarstku małej Tosi, która towarzyszy rodzinie Janiaków w sesji, połyskują kolorowe bransoletki. Nosi je także sama Karolina, co ma zapewne pokazywać, że nowa świąteczna kolekcja salonu jubilerskiego jest mniej zobowiązująca niż poprzednie.

Wśród rodzinnych zdjęć, takich jak te, na których Karolina i Olivier pozują z trójką swoich synków w domowym zaciszu, na łóżku usłanym miękkimi poduszkami, idealnymi do stoczenia bitwy, znajdą się i te bardziej eleganckie. Zobaczymy na nich wieczorową linię Apartu, idealną na uroczystą wigilijną kolację, a nawet na sylwestra. Na ujęciach pokazujących Malinowską i Janiaka w wersji eleganckiej biżuteria jest odpowiednio wyeksponowana, przykuwa uwagę, intryguje. Natomiast spoglądając na zdjęcia zbiorowe można odnieść wrażenie, że oglądamy katalog z odzieżą znanej sieciówki lub reklamę wygodnych piżam. Rozumiemy jednak, że chodzi nie tyle o pokazanie samej biżuterii, co o zbudowanie odpowiedniej atmosfery. I akurat ten zabieg się udał.

APART/Marcin Tyszka

Co ciekawe, pozowanie do sesji reklamowych z całą rodziną jest ostatnio popularne wśród polskich gwiazd. Niedawno ukazała się nowa kampania marki AVON , w której widzimy Justynę Steczkowską z mężem, synami i córeczką u boku.

Zobacz wideo

Co myślicie o takich "rodzinnych sesjach"? Ocieplają wizerunek gwiazdy, podnoszą sprzedaż reklamowanej przez nią marki, a może to nadmierny ekshibicjonizm?

Wszystkie zdjęcia z kampanii marki APART z Olivierem Janiakiem i Karoliną Malinowską znajdziecie w naszej GALERII

Więcej o:
Copyright © Agora SA