No dobrze, nie każdy może, bo choć COS jest sieciówką, to ceny ma dość wysokie. To dlatego, że ma być perłą w koronie grupy H&M - z wysmakowanym minimalistycznym designem, wysoką jakością wykonania i cenami z półki "wyższej średniej". Najbardziej elegancki model z wiosennej kolekcji COS , w którym Jessica Mercedes podbijała Paryż kosztuje aż 800 zł.
Drogo? To nic w porównaniu z nową torebką blogerki, modelem Dionysus od Gucci (5349 zł w Vitkacu). Pozostałe modele z kolekcji COS są już tańsze. A fani blogerki mają w czym wybierać, bo w szwedzkim butiku Jessica skompletowała sporą część swoich stylizacji na Milan i Paris Fashion Week. Nam bardzo podoba się nowy, bardziej "dorosły" wizerunek gwiazdy blogosfery.
Blogerce spodobała się też kopertowa sukienka z denimu (380 zł) i płaszcz z szarego dżinsu (420 zł). Z kolei na zakupy w Galeries Lafayette Kirschner wybrała się w spodniach typu culotte i białym płaszczu przeciwdeszczowym. Ubrania pochodzą z nowej kolekcji COS, którą promuje efektowna kampania zrealizowana na kalifornijskiej pustyni przez Karima Sadli.
Więcej stylizacji Jessiki i zdjęć z nowej kampanii COS znajdziecie w GALERII