Karolina Pisarek z "Top Model" reklamuje kolekcję specjalną polskiej marki. Zaprojektowała ją bardzo popularna blogerka

Możecie jej nie kojarzyć, ale na Instagramie ma znacznie więcej fanów niż Macademian Girl...

Dominika ma rozmiar 34, śliczną córeczkę, luksusowy apartament i kolekcję torebek najważniejszych domów mody. My jej nie znaliśmy, ale jest popularna, nawet bardzo. Jedyne, co robi to fotografowanie swoich stylizacji i publikowanie ich na Instagramie. W aplikacji ma aż... 139 tysięcy fanów. Internetowa gwiazdka nie prowadzi nawet bloga, ani fanpage'a, a jej zdjęcia obserwuje więcej osób niż popularnej i medialnej Macademian Girl .

@dominica888 na Instagramie ma prawie 140 tysięcy fanów@dominica888 na Instagramie ma prawie 140 tysięcy fanów Instagram / kolaż Lula.pl Instagram / kolaż Lula.pl

Zaskoczeni? To fenomen, szczególnie w przypadku kobiety, która nie pozuje na ściankach i nie pojawia się na portalach plotkarskich. W czym tkwi przyczyna popularności Dominiki? Może w jej seksownym stylu? A może w magii świata luksusu, do którego wpuszcza internautów? Nie jest tajemnicą, że torebka za kilka tysięcy to pewny sposób na przypływ "lajków". A ta blogerka bardzo chętnie chwali się perełkami ze swojej garderoby. Styl na "żonę piłkarza", czyli bardzo drogi, wystawny, sexy) bardzo podoba się polskim internautkom.

Teraz @dominica888, stworzyła kolekcję kobiecych sukienek dla polskiej marki Sugarfree . Składa się ona z podobnych motywów, co garderoba blogerki - koronek, falban, pasteli. Kosztują ułamek tego, co luksusowe pozycje z jej szafy, co nie znaczy, że są tanie. 15 modeli z kolekcji wyceniono pomiędzy 339 a 429 zł. Są zgrabne, ale zdobycie takiej kwoty na sukienkę może przerastać fanki Dominiki. Zdaje się, że sekretem sukcesu blogerki jest właśnie fakt, że pokazuje drogą modę tym, którzy go z bliska jej nie oglądają. Co najwyżej przez szybkę, na ekranie smartfona.

Zastanawia też fakt, że w roli modelki Sugarfree wystąpiła nie sama "projektantka", ale Karolina Pisarek , popularna blondynka z finału show "Top Model TVN". Wydaje się, że celem jest tu rozgłos i... chęć trafienia do odbiorców, którym @dominica888 nic nie mówi. Delikatna i skromna Pisarek z prestiżowej agencji D'vision jest wręcz przeciwieństwem kochającej luksus autorki kolekcji. Łącząc te dwie postacie w jednym przedsięwzięciu, polska marka zdaje się być skazana na sukces...

Kolekcja Sugarfree by @dominica888 na ZDJĘCIACH z Karoliną Pisarek

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.