To już kolejna odsłona współpracy aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej z polską marką OCHNIK , słynącą z wyrobów skórzanych. Kożuchowska nie tylko jest ambasadorką marki, ale też wzięła udział w jej kilku sesjach wizerunkowych. Tym razem promuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015 .
Jesienna kolekcja marki OCHNIK to ciekawe połączenie dwóch kontrastów: wyrazistego rockowego stylu i niewymuszonej elegancji. Znajduję w niej trendy ze światowych wybiegów i najnowsze modowe zabiegi, takie jak rewelacyjna pikowana skóra. Kolekcja przekonuje bogactwem form i różnorodnością. Dodatkowo podoba mi się, że w tym sezonie OCHNIK zdecydował się na eleganckie płaszcze z otulających, ciepłych materiałów. Świetnie uzupełniają tradycyjną kolekcję skórzaną, w tym moje już ukochane skórzane koszule i spodnie - mówi Kożuchowska.
Zdjęcia z udziałem gwiazdy, jakie promują najnowszą kolekcję, powstały na dachu jednego z warszawskich wieżowców. W tle widać Pałac Kultury i Nauki. Aktorka pozowała w towarzystwie modeli.
Ochnik, mat.prasowe
Fanom 44-letniej Kożuchowskiej , która w październiku zeszłego roku po raz pierwszy została mamą (urodziła syna Franciszka), sesja bardzo przypadła do gustu:
Bez zarzutu!, Klasa!, Przepięknie!, Małgosia zawsze na plus - takie komentarze pojawiły się pod naszym postem na Facebooku .
Nie brakuje jednak głosów krytycznych:
Przecież na tych zdjęciach Gosia nie jest podobna do samej siebie! Każdy, kto ją zna i widział, potwierdzi. I nogi do szyi to raczej Anja Rubik. Przerobione do szpiku kości, zupełnie inne rysy - pisze jedna z czytelniczek Lula.pl
Inna dodaje:
Grafik powinien popełnić seppuku... Kożuchowska do siebie niepodobna i ten sztuczny uśmiech...
Pod zdjęciem na naszym fanpage'u wypowiedziało się także przedstawicielstwo marki OCHNIK :
Uroda Pani Małgosi Kożuchowskiej broni się sama - graficy nie musieli poprawiać natury. Potwierdza to choćby film przedstawiający kulisy naszej sesji zdjęciowej.
Wspomniany film obejrzycie tutaj:
A tu znajdziecie wszystkie zdjęcia z sesji oraz zza kulis :