Ekspansja GUESS w Polsce

Do końca 2012 roku firma GUESS planuje otworzyć w Polsce 30 salonów marki. W ubiegłym tygodniu w Warszawie powstał pierwszy w Polsce salon GUESS JEANS.

Markę GUESS założyli czterej bracia Marciano: Georges, Armand, Paul i Maurice, którzy urodzili się w Maroku a wychowali w Marsylii. Początkowo sprzedawali swoje produkty we Francji, jednak po problemach podatkowych zdecydowali spróbować szczęścia w Stanach Zjednoczonych. Gdy w 1977 roku Georges i Maurice przyjechali do USA denim był niemodny a oni oferowali innowacyjną produkt. Dwaj pozostali bracia wkrótce do nich dołączyli i w 1981 roku w Los Angeles otworzyli firmę oraz swój pierwszy sklep.

GUESS logoGUESS logo www.guess.com

Bracia sprzedawali damskie spodnie, które były zmysłowe, innowacyjne i ponadczasowe. Ich pierwszym i flagowym produktem były wąskie, dopasowane jeansy Marilyn Jean ozdobione trzema suwakami. Dzięki specjalnej technice prania materiał z którego szyli spodnie był bardziej miękki niż tradycyjny denim. Początkowo detaliści byli sceptycznie nastawieni, ale bracia się nie poddawali. George postanowił wysłać spodnie do kilku sklepów wraz z ręcznie napisaną notką, dzięki czemu bracia zyskali pierwsze zamówienie na ponad 20 par. Słynne Marylin były tak seksowne i świeże, że wyprzedały się w sklepie Bloomingdales w ciągu kilku godzin. Wtedy właśnie narodziła się sława GUESS? Inc.

Paul MarcianoPaul Marciano 

Wielkie emocje budzi obecność naszej marki w ponad 80 krajach na całym świecie. Potencjał, jaki mamy w naszej firmie naprawdę nie ma granic." - twierdzi Paul Marciano, Vice Prezes i Dyrektor Kreatywny.

Dzisiaj GUESS jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie. W ofercie firmy znajdują się odzież damska i męska, a także dziecięca oraz akcesoria, w tym zegarki, galanteria skórzana, torby i obuwie. Firma znana jest też ze swoich seksownych reklam oraz sław, które brały w nich udział. Twarzą GUESS były m.in.: Alessandra Ambrosio, Ana Beatriz Barros, Drew Barrymore, Carla Bruni, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Megan Ewing, Bridget Hall, Eva Herzigova, Paris Hilton , Adriana Lima, Claudia Schiffer i Anna Nicole Smith . W kampanii na jesień/zimę 2009/2010 wzięła udział Klara Wester, którą sfotografował Raphael Mazzucco.

W sezonie jesień/zima 2009 chcieliśmy ponownie przedstawić naszym obecnym, jak i przyszył klientom prawdziwą istotę marki. GUESS jest pierwszą i czołową marką oferującą produkty denim i jesteśmy dumni z tego, że istniejemy w branży prawie 30 lat pozostając liderem na tym polu. Najnowsza kolekcja i kampania wzmacnia nasz przekaz i przedstawia naszym nowym klientom style GUESS." - powiedział Paul Marciano.

GUESS Claudia Schiffer GUESS Claudia Schiffer  fot. thefashionspot.com

Firma GUESS po kilku latach spadku sprzedaży stara się rozwijać i zdobyć nowych klientów. Stąd plany ekspansji w Europie i Ameryce Południowej. W Polsce firma ma już 2 sklepy - GUESS by Marciano w Galerii Mokotów w Warszawie i nowy salon GUESS JEANS w warszawskim centrum handlowym Klif. Do końca 2009 roku firma planuje otworzyć trzy kolejne salony: GUESS by Marciano w DH Renoma Wrocław, GUESS Jeans w centrum Klif w Gdyni oraz GUESS Footwear w Poznaniu. Do końca 2012 roku planowane jest otwarcie kolejnych 25 salonów GUESS Jeans, GUESS Accesories, GUESS Footwear, GUESS by Marciano i GUESS Kids.

otwarcie butiku GUESS JEANS w CH Klif w Warszawieotwarcie butiku GUESS JEANS w CH Klif w Warszawie GUESS JEANS fot. mat. prasowe

Kolekcja GUESS JEANS na jesień/zimę 2009/2010 - GALERIA !

Czytaj w Znam.to: Nie udało się Loreal!

Więcej o:
Copyright © Agora SA