Lato w reklamie Hermes

Marka Hermes nie potrzebuje reklamy, ale patrząc na pierwsze zdjęcie z kampanii na wiosnę/lato 2010 aż chce się podziękować za to, że wydali na nią pieniądze.

Uwielbiam kampanie reklamowe, które doskonale wpisują się w klimat sezonu. Po cudownej reklamie na zimę Hermes zachwyca przepięknym zdjęciem Karlie Kloss . Modelka odpoczywa na stosie poduszek a każda z nich pokryta jest kolorową chustą Hermes . Nie ma epatowania seksualnością, czy prowokacyjnych min. Spokojna atmosfera sprawia, że zaczynam marzyć o wypoczynku , ucieczce i lecie . Uśmiecham się na samą myśl o zbliżającym się sezonie i mam ochotę wyjąć z głębi szafy wszystkie kolorowe ubrania.

To doskonały kontrast dla wielu reklam, w których modelki kuszą, przyjmują wyzywające pozy i udają kogoś z lepszego świata. "Nie kupuję" seksownego wizerunku z reklam Gucci , nie pasują mi femme fatale z kampanii Versace , za to Hermes i fotograf Paolo Roversi trafili idealnie, poruszyli odpowiednią strunę. Ich fotografia w 100% mnie przekonuje i z niecierpliwością czekam na słoneczne dni oraz wypoczynek. Hasłem przewodnim kampanii jest "Life as a tale - Życie jako opowiadanie " a lato to przecież najlepsza pora na nowe historie.

Karolina Lewczuk Karolina L.

Kampania: Hermes

Sezon: wiosna/lato 2010

Fotograf: Paolo Roversi

Modelka: Karlie Kloss

Czytaj w Znam.to: Droższy nie zawsze znaczy lepszy

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.