Anna Jagodzińska twarzą Bally

Polska modelka zastąpiła Christy Turlington i podpisała kontrakt ze szwajcarską firmą Bally.

Kariera Anny Marii Jagodzińskiej nabiera tempa. Jesienią będziemy ją mogli podziwiać w kampanii reklamowej ekskluzywnej marki Bally słynącej z torebek oraz butów. Polska modelka pozowała przed obiektywem Craiga McDeana .

Pierwsze zdjęcie, które pojawiło się w internecie jest zapowiedzią zmian . Widać odejście od wcześniejszej stylistyki reklam Bally. Poprzednie kampanie skupiały się na projektach. Torebki oraz buty były doskonale wyeksponowane i to na nie padał wzrok. Porównując starsze fotografie z najnowszą widać zdecydowaną różnicę. Na zdjęciu z Anną Jagodzińską w roli głównej panuje wręcz bałagan . Modelka leży na stosie torebek przez co żadna z nich nie jest dobrze zaprezentowana. Naszym zdaniem zdjęcie nie nakłania do zakupu. Czarny torby ułożone z tyłu są prawie niewidoczne, jakby miały być tylko tłem.

Bally - Anna Maria Jagodzińska jesień/zima 2010/2011Bally - Anna Maria Jagodzińska jesień/zima 2010/2011 fot. mat. prasowe Bally

Pomimo wrażenia nieładu cała reszta - klimat, scentografia i modelka, została dobrze dopasowana. Szary strój idealnie komponuje się z pochmurną pogodą nad górskimi szczytami, a torebki rozświetlają szare zdjęcie, choć do tego wystarczyłyby dwa, trzy modele w róznych kolorach. Po dokładnym przyjrzeniu się wszystkim elementom widać piękne, wężowe buty , które ma na sobie Anna. Styliści postawili na nietypowe połączenie brązów i beży z odcieniami grafitu.

Pierwsze zdjęcie rozczarowało fanów marki i talentu Craiga McDeana, choć Internauci zgodnie przyznają, że Anna , jak zawsze wygląda zachwycająco .

Bardziej podoba mi się reklama:
Więcej o:
Copyright © Agora SA