Niesamowity lookbook Prada

Marka Prada kolejny raz zaskoczyła. Jej lookbook bardziej przypomina sesję zdjęciową z magazynu o sztuce i modzie niż katalog produktów.

Lookbook pełni funkcję dawnego katalogu prezentującego kolekcję. Z założenia ma być prostszy niż kampania reklamowa, bo na pierwszym planie powinien znaleźć się produkt. Czasami firmy decydują się na zdjęcia w plenerze, ale najczęściej wybierają proste fotografie na białym tle. Niektóre dodają scenografię, choć większość marek decyduje się na prostotę . Zupełnie inaczej zrobiła minimalistyczna Miuccia Prada .

Marka Prada kojarzy się z klasyką . Miuccia Prada zdobyła popularność dzięki minimalistycznym, szarym kolekcjom, które były alternatywą dla zbyt ozdobnego stylu lat 80.. Przez lata Miuccia utrzymywała ten wizerunek, choć nie wstrzymywało to jej przed łamaniem barier. Proste, niewykończone stroje z nadrukami plaży i palm z kolekcji na wiosnę/lato 2010 były wielkim hitem. Połączenie klasycznych fasonów z ciekawą grafiką sprawdziło się doskonale, również w lookbooku.

Lookbok Prada kolekcja na jesień/zimę 2010/2011Lookbok Prada kolekcja na jesień/zimę 2010/2011 www.prada.com

Kolekcja Prada na jesień/zimę 2010/2011 została zaprezentowana w nietypowy sposób . Zdjęcia zostały przerobione w programie graficznym . Niektóre fotografie mają dodane rysunkowe tło, inne jedynie wesołe fragmenty. Jedna z modelek ma doczepiony pysk królika , kolejna wieszak zamiast twarzy i dekoltu. Każde zdjęcie jest inne, ale wszystkie są równie ciekawe . Ten niesamowity zbiór grafik wyróżnia się sposród sesji produktowych innych, znanych marek. Czy jednak ten lookbook Prady spełnia swoją funckję ? Czy prezentuje kolekcję w odpowiedni sposób? Co o tym sądzicie?

Więcej zdjęć w GALERII !

Lookbook marki Prada:
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.