Znakiem naszych czasów są kolekcje, które powstają we współpracy dwóch marek z różnych segmentów. W Europie najgłośniej jest o limitowanych kolekcjach H&M , ale to nie jedyna sieć, która zachwyca klientów współpracą ze znanymi nazwiskami. Amerykańska sieć Target miała w swojej ofercie już tańsze kolekcje zaprojektowane specjalnie dla nich przez takie sławy, jak Zac Posen, Rodarte, Stella McCartney, Alexander McQueen, Proenza Schouler, czy Anna Sui. Teraz w sklepach Target można kupić limitowaną kolekcję torebek Mulberry oczywiście w niskiej cenie !
Torebka z kolekcji Mulberry fot Target - jesień/zima 2010/2011 www.target.com
Specjalnie dla sieci Target powstała limitowana kolekcja flagowych dzieł brytyjskiej marki prowadzonej przez Emmę Hill . Torebki wyglądają zupełnie jak produkty marki Mulberry, ale wykonane zostały z tańszych materiałów . Do ich stworzenia wykorzystano tkaniny, jak denim, czy PVC, rezygnując z naturalnych skór, które są droższe. Dzięki temu najdroższa torebka kosztuje niecałe 50 dolarów .
Torebki Mulberry for Target dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych - granatowe, czarne i różowe w cętki oraz rozmiarach . W kolekcji znajdziecie małe torebki z paskiem tzw. cross-body i duże torby idealne na weekendowy wypad. Ozdobione zostały pikowaniem i charakterystycznymi dla Mulberry dużymi klamerkami. Która torebka podoba się Wam najbardziej ?
GALERIA !
Torebki są już w sprzedaży i będą dostępne na stronie target.com oraz w sklepach do 24 grudnia lub wyczerpania zapasów.