Kampania nie różni się od wcześniejszych. Utrzymana jest w tej samej stylistyce. Modelki ubrane w klasyki , wcale nie hity z kolekcji, wyglądają niezwykle naturalnie , jak koleżanki z sąsiedztwa. Nie mają idealnych fryzur, czy makijażu, a ich stylizacje raczej nie zwróciłyby uwagi fanek mody i obserwatorek stylu szafiarek, ale to właśnie działa.
Kampania reklamowa H&M "Sweet Intentions" wiosna 2011 fot. mat. prasowe
Te kilka zdjęć z kampanii H&M przekonało nas, że nie ma weselszego i bardziej ożywczego sezonu niż wiosenny. Kolekcje, które pojawiają się w sklepach wprawiają w pozytywny nastrój. Uśmiech na twarzy z pewnością wywoła wiosenna kolekcja i kampania marki H&M.
Najnowsza, beztroska kolekcja szwedzkiego giganta odzieżowego utrzymana jest w stylu romantycznych lat 60 . Piękne wzory i urocze kwiaty, ciepłe, radosne kolory oraz dziewczęce fasony to wiosenna propozycja H&M. Sporo jest falban, pojawiają się sandały na koturnie wiązane wokół kostki i nadruki. W takich ubraniach z radością będziemy czekać na wiosnę.
GALERIA !