Kampanie tańszej linii duetu Dolce i Gabbana są do siebie podobne, ale to nie jest zarzut. Firma od lat stosuje tę samą koncepcję, która widocznie jest tak skuteczna, że nie wymaga zmian. Przy natłoku kampanii i ciągłych rewolucji prezentowanych w nich wizerunków reklamy D&G zasługują na uznanie.
Najnowsza kampania reklamująca kolekcję D&G na wiosnę 2011 jest zachwycająca . Grupa modelek i modeli ubrana w kwieciste wybrała się na piknik . Jak zwykle scenografia jest dopasowana do stylistyki kolekcji, dlatego zdjęcia zostały wykonane w ogrodzie , który idealnie pasuje do sielskiego i kwiecistego stylu kolekcji.
kampania D&G wiosna/lato 2011 fot. mat. prasowe
Zdjęcia zrobił Mario Testino a w sesji wzięli udział młodzi, piękni modele - Alex Cunha, Laurent Albucher, Patrick Rukai, Simon Nessman, Tobias Sorensen (znany w Polsce z kampanii Reserved) oraz modelki - Auguste Abeliunaite, Julia Turenkova, Keke Lindgard, Jessica Clarke i Polka, Mariana Idźkowska .
Udział Mariany w kampanii D&G jest wielkim wyróżnieniem dla 24-letniej Polki, która rozpoczęła karierę modelki trzy lata temu. Mimo późnego debiutu , w porównaniu do wielu koleżanek z branży, Mariana doskonale radzi sobie w modelingu i szybko wspina się w rankingach najlepszych modelek. Kampania D&G z pewnością przyspieszy jej karierę .
GALERIA !