Młodzieżowy klimat reklamy Marc by Marc Jacobs

Takie reklamy, jak Marc by Marc Jacobs zasługują na uwagę! Są przemyślane, spójne z wizerunkiem marki i pasują do stylistyki klientów.

Kampania Marc by Marc Jacobs jest świetna. Utrzymana jest w stylistyce, która z pewnością przypadnie do gustu klientom tej marki. Wiele osób zarzuca tej reklamie, że jest zbyt młodzieżowa, ale przecież ta linia, to propozycja dla młodych ludzi i to do nich właśnie ma przemawiać ta kampania reklamowa.

Zdjęcia zrobił Juergen Teller . a w sesji wzięła udział Ginta Lapina i piękny model, o którym wszyscy ostatnio mówią i piszą - Andrej Pejic . Blond duet sfotografowany został w wakacyjnym stylu. Każde ze zdjęć wygląda, jakby zostało wyjęte z albumu. Całość przypomina fotorelację z wypadu dwójki znajomych. Odczuwalny klimat sjesty, relaksu i wakacyjnej przygody wprawia w pozytywny nastrój.

Słoneczna wycieczka w kolorowych strojach z kolekcji Marc by Marc Jacobs jest jedną z najciekawszych z grona historii, które wiosną 2011 chcą nam sprzedać znane marki odzieżowe. Jak widać nie trzeba chwytliwego hasła "road trip" itp., by klient zorientował się co kampania reklamowa ma przekazać.

GALERIA !

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.