W tym roku firma Burberry postanowiła wyróżnić się nie pomysłową koncepcją sesji, ale ciekawą strategią . Zaplanowano kampanię "rozwijającą", która będzie kontynuowana przez dłuższy okres. Zamiast zrealizować jedną sesję i bazować na niej przez cały sezon Burberry co miesiąc będzie prezentować nową odsłonę . Dzięki temu klienci będą mogli zapoznać się z szerszym spektrum oferty marki Burberry. Kampania będzie poświęcona nie tylko linii Burberry Prorsum, ale i Burberry London, Burberry Brit i linii akcesoriów.
Christopher Bailey powiedział, że ta kampania ma na celu zaprezentowanie klasycznego, brytyjskiego stylu, jaki reprezentuje Burberry, w bardziej uniwersalny sposób. Stylizacje są nowoczesne i modne. Łatwo można dostrzec inspiracje uwielbianym przez młodych stylem motocyklistów. Uwaga jest skupiona na dodatkach.
kampania Burberry (wiosna/lato 2011) fot. mat. prasowe
Kampania rozpoczęła się w styczniu . Na początku roku produkty Burberry promowali Cara Delevingne i Jacob Young. W lutym ich miejsce zajęli Jourdan Dunn i Sacha M'Baye. Nie wiadomo, kogo zobaczymy w marcowej odsłonie.
Marka: Burberry Sezon: wiosna/lato 2010/2011 Modele: Cara Delevingne i Jacob Young, Jourdan Dunn i Sacha M'Baye Fotograf: Mario Testino Strona: www.burberry.com
GALERIA !
Cara i Jacob
Jourdan i Sacha