Piękne pary w reklamie Burberry

Cara i Jacob, Jourdan i Sacha, to dwie pierwsze pary modeli, które wzięły udział w kampanii reklamowej marki Burberry. W marcu poznamy następną.

W tym roku firma Burberry postanowiła wyróżnić się nie pomysłową koncepcją sesji, ale ciekawą strategią . Zaplanowano kampanię "rozwijającą", która będzie kontynuowana przez dłuższy okres. Zamiast zrealizować jedną sesję i bazować na niej przez cały sezon Burberry co miesiąc będzie prezentować nową odsłonę . Dzięki temu klienci będą mogli zapoznać się z szerszym spektrum oferty marki Burberry. Kampania będzie poświęcona nie tylko linii Burberry Prorsum, ale i Burberry London, Burberry Brit i linii akcesoriów.

Christopher Bailey powiedział, że ta kampania ma na celu zaprezentowanie klasycznego, brytyjskiego stylu, jaki reprezentuje Burberry, w bardziej uniwersalny sposób. Stylizacje są nowoczesne i modne. Łatwo można dostrzec inspiracje uwielbianym przez młodych stylem motocyklistów. Uwaga jest skupiona na dodatkach.

kampania Burberry (wiosna/lato 2011)kampania Burberry (wiosna/lato 2011) fot. mat. prasowe

Kampania rozpoczęła się w styczniu . Na początku roku produkty Burberry promowali Cara Delevingne i Jacob Young. W lutym ich miejsce zajęli Jourdan Dunn i Sacha M'Baye. Nie wiadomo, kogo zobaczymy w marcowej odsłonie.

Marka: Burberry Sezon: wiosna/lato 2010/2011 Modele: Cara Delevingne i Jacob Young, Jourdan Dunn i Sacha M'Baye Fotograf: Mario Testino Strona: www.burberry.com

GALERIA !

Cara i Jacob

 

Jourdan i Sacha

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.