To tylko zdjęcie, ale jest chyba jednym z moich ulubionych z cyklu reklam kosmetyków. Na fotografii znajduje się Margaryta Senchylo, a zdjęcie wykonywał fotograf o pseudonimie Tyen.
Gdy pierwszy raz zobaczyłam tą kampanię na witrynie jednej z włoskich perfumerii w Mediolanie - byłam oczarowana. Tam dopiero się pojawiła. Muszę przyznać, że rzadko zdarza mi zachwycać w ten sposób tylko zdjęciem. Piękny makijaż i przepiękna modelka. W tym przypadku nie przeszkadza mi nawet graficzny retusz Photoshopem.
Podzielacie moje zdanie?
Kiedy usłyszeliśmy o mającej się pojawić kampanii pomadek Dior Addict z Kate Moss w roli głównej, byliśmy bardzo ciekawi końcowych efektów. Nie zawiedliśmy się. Kate wciąż jest absolutną profesjonalistką w swoim fachu. Na zdjęciu prezentuje się delikatnie i zmysłowo. Linia czarnego eyelinera w połączeniu z delikatnym różem na ustach sprawia, że makijaż jest świeży i dziewczęcy.
Przypomnijmy sobie również spot reklamowy:
Już kilka miesięcy przed pojawieniem się kampanii wiedzieliśmy, że Natalie będzie sygnowała tajemniczy produkt Johna Galliano. Dopiero po premierze głośnego filmu Black Swan, w którym Natalie grała główną rolę - dowiedzieliśmy się, że perfumami, które będzie promowała będą znane i ogromnie popularne Miss Dior Cherie.
Zdjęcie jest urocze, sama Natalie wygląda na nim jeszcze lepiej. Trochę mniejsze wrażenie zrobił na nas film reklamowy, ale oceńcie same:
Bardzo podobał nam się za to wcześniejszy spot reklamowy, który reżyserowała Sofia Coppola. Trafiał w samo sedno ukazując prawdziwy charakter tego dziewczęcego zapachu. Reklama była bardzo "francuska", ze wszelkimi elementami, które w naszym wyobrażeniu są w tym kraju najwspanialsze.
To nie tylko zwykła reklamówka nowego zapachu. Z taką formą dłuższego przekazu spotykamy się chyba po raz pierwszy. Być może otwiera to pewien nowy rozdział jeśli chodzi o reklamę. Filmik oddawać ma ducha zapachu "Homme". Reklama jest nie tylko oryginalna, ma również fabułę, a Jude Law jak zawsze prezentuje się znakomicie. Faktycznie szybko wciąga w swój klimat.
W reklamie występuje też nowa dziewczyna Guy'a Ritchie - Michaela Kocianova. Możemy się tylko domyślać, że kariera 21 - letniej modelki ze Słowacji, z którą spotyka się reżyser potoczy się teraz ze znacznie większym rozmachem. Guy Ritchie, który uważa, że piękno go nudzi, podobno zakochał się w nosie modelki. Ciekawe...
Jamie Dornan, który wystąpił w tej reklamie jest modelem i aktorem irlandzkiego pochodzenia. Mimo, że forma spotu reklamowego jest znacznie prostsza, niż poprzednia z udziałem Jude'a Law również robi wrażenie. Chyba nie trzeba się rozwodzić z jakich powodów...
Same zobaczcie :)
Okazuje się, że szary kolor można ograć w całkiem interesujący sposób. To po prostu znakomita reklama kolekcji do makijażu: