Jeśli jesteś zapachową maniaczką i nie wyobrażasz sobie życia bez perfum, koniecznie zobacz co nowego znajdziesz na drogeryjnych półkach i w katalogach!
Zapach pureDKNY Verbena, tworzy łączona nuta, na którą składa się gatunek delikatnej rośliny znany jako werbena bazyliowa. Chociaż jest to zioło, cechuje się roziskrzonymi, cytrusowymi, lekko cytrynowymi nutami. Werbena jest od wieków wykorzystywana do tworzenia zapachów oraz sporządzania naparów. Ten konkretny gatunek werbeny posiada dodatkową rześką zieloną nutę bazylii, która nadaje olejkowi niezwykłej świeżości i świetlistości. Zapach został stworzony tak, aby podkreślić świeżość tego składnika, umieszczonego w harmonijnej strukturze kompozycji, wzmocnionego naturalną głębią. W rezultacie otrzymano roziskrzony, mokry i świeży zapach, który jest uosobieniem marki pureDKNY.
Dzięki współpracy DKNY i CARE, pureDKNY staje się czymś więcej, niż zapachem, pomagając kropla za kroplą poprawić finansową przyszłość kobiet. Zakupując werbenę od lokalnych rolników z Togo, z których większość stanowią kobiety, marka pureDKNY podjęła działanie mające na celu zabezpieczenie długoterminowej produkcji werbeny w Togo. Trudi Loren, wiceprezes Corporate Fragrance Development Worldwide, Estée Lauder Companies Inc, mówi: ?Zapach oraz świadomość pozwalają nam w pewien sposób wzmocnić pozycję kobiet na innym kontynencie oraz zmienić świat właśnie dzięki perfumom.?
Opakowanie pureDKNY Verbena odzwierciedla czyste i proste intencje zapachu. Zapach zamknięto w przezroczystym flakonie inspirowanym kroplą deszczu. Flakon wykonano ze szkła, które ulega całkowitemu recyklingowi, podobnie jak wytworzony z wysokiej jakości aluminium korek. Opakowanie zewnętrzne wyprodukowano z papieru pochodzącego z certyfikowanych lasów i nadrukowano specjalnymi tuszami o niskiej zawartości lotnych związków organicznych, wyprodukowanymi w zakładach zasilanych energią wiatrową. Kartonik owinięty jest w folię NatureFlex™, wytwarzaną z odnawialnej masy drzewnej pozyskiwanej ze specjalnie zarządzanych plantacji.
Sugerowane ceny detaliczne:
100 ml - 335 zł
50 ml - 240 zł
30 ml - 170 zł
Zapach dostępny w dobrych perfumeriach w całym kraju od marca 2012.
Woda toaletowa Oriflame Ultra Glam powstała z myślą o młodych kobietach, które nie boją się wzmacniać swojej pewności siebie uwodzącym, mocnym zapachem. Ultra Glam jest dla stylowych dziewczyn podążających za trendami, ale i je kreującymi.
Ten zapach to wyszukane połączenie aromatów orientalnych, wanilii oraz owoców. To mieszanka m.in. jaśminowej herbaty, kwiatu pomarańczy, grejpfrutu oraz drzewa sandałowego.
Nuty zapachu:
Głowa: różowy grejpfrut, bergamotka,
Serce: kwiat pomarańczy, jaśmin, kwiat heliotropu,
Baza: drzewo sandałowe, wanilia, pralina.
Koszt:
30 ml - 79,00 zł
Infinite Moment to najnowsza, bardzo kobieca, kwiatowo-orientalna woda toaletowa marki Avon, której ambasadorką jest Edyta Herbuś. Sama tancerka mówi o nim:
Infinite Moment to orientalno-kwiatowa woda łącząca w sobie świeżość delikatnych fiołków i orchidei. Dzięki głębokim jaśminowym nutom zapach nabiera zmysłowego charakteru. Orzeźwiający aromat doskonale komponuje się ze słodyczą wanilii. Twórcą zapachu jest Christophe Raynaud, pracujący dla jednego z największych producentów perfum - Givaudan.
Kategoria zapachowa: kwiatowo-orientalna
Nuta głowy: fiołek, liście malin
Nuta serca: orchidea, jaśmin, drzewo hinoki
Nuta głębi: paczula, tankowiec, wanilia
Cena regularna: 74 zł
Pojemność: 50 ml
Le Bouquet Absolu to najnowszy zapach domu mody Givenchy. Producent zachęca:
Nuty zapachowe:
W nucie głowy, naturalny akord Neroli elegancko miesza się z delikatną poziomką i rześkim aromatem bergamotki.
Nuta serca to krucha kobiecość wraz z kwiatowymi akcentami, objętymi aromatem młodych płatków i dopełnionych waniliową orchideą oraz cennym jaśminem.
Nutę głębi tworzy drzewo cedrowe, ambrox i piżmo - zmysłowe trio o aksamitnej miękkości.
Czego się spodziewać po zapachu?
Kwiatów, świeżości, ulotnych chwil zamkniętych we flakonie, miękkości i czystości.
Gdzie i za ile:
Limitowana edycja: woda toaletowa LE BOUQUET ABSOLU 50 ml dostępna na wyłączność w Sephorze od lutego 2012. Koszt: 279 zł