Zobacz nowe kampanie kosmetyków z udziałem gwiazd. Zdecyduj czy producenci wybrali właściwe osoby!
Piosenkarka Monika Brodka i aktorka Małgorzata Braunek zostały nowymi ambasadorkami antyalergicznych kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy AA Technologia Wieku, które występują w sześciu kategoriach wiekowych: 18+, 30+, 40+, 50+, 60+ oraz 70+. Seria ta została wprowadzona w lutym 2011 przez firmę Oceanic, która obchodzi w tym roku 30 urodziny!
Autorka "Grandy" będzie udzielała wizerunku liniom 18+, 30+, 40+, a Małgorzata Braunek - 50+, 60+, 70+. Obie pojawią się w kampanii prasowej oraz w materiałach promocyjnych. Monika Brodka wystąpi także w kampanii telewizyjnej.
Waszym zdaniem wybór padł na odpowiednie osoby? Też uważacie, że Monika zupełnie nie nadaje się do promowania linii 40+? ;)
Tradycyjnie, nowa kolekcja kosmetyków do makijażu wspiera finansowo MAC AIDS Foundation, która działa już od 1994 roku. Od tego czasu AIDS Fund zainwestował miliony dolarów w organizacje charytatywne rozsiane po całym świecie. Stał się dzięki temu światowym liderem w walce z tą wyniszczającą chorobą. Założeniem jest przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się epidemii i poprawić warunki życia osób już chorych.
Lady Gaga została zdetronizowana, a na jej miejscu pojawiła się Nicki Minaj ze swoją różową szminką i Ricky Martin z bezbarwnym balsamem do ust. Zdjęcie wykonał David LaChapelle.
Udany wybór? Naszym zdaniem tak!
Marka OLAY współpracuje obecnie z dwiema aktorkami - Joanną Brodzik oraz Julią Pietruchą. Pierwsza jest ambasadorką linii Total Effects - wielofunkcyjnych kosmetyków, zapewniających szybkie i kompleksowe rozwiązania dla nowoczesnych kobiet, o czym mogliście przeczytać już wcześniej. Druga wspiera swoim wizerunkiem linię nawilżającą Active Hydrating, czego efekty możecie zobaczyć powyżej.
Jak sądzicie, czy Julia przyciągnie konsumentki do sklepów?