Kochasz modę i gwiazdy? Polub nas!
Kosmetyki do makijażu marki Burberry z całą pewnością należą do produktów luksusowych. Wszystkie elementy zarówno opakowania, jak i wnętrza są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Od września w końcu będzie można je dostać także w polskiej Sephorze.
mat. Burberry
Kolekcja utrzymana jest w przygaszonych odcieniach zieleni i brązu, więc idealnie wpisuje się w jesienne trendy. Głównym punktem i ozdobą kolekcji jest ciekawa paletka cieni, które układają się w modny wzór moro. Jest to bardzo efektowne rozwiązanie, niestety nie wygląda na najbardziej praktyczne.
Poza paletą w kolekcji Burberry znajdziemy również lakiery do paznokci, balsamy do ust, błyszczyki oraz ołówki do oczu i konturowania.
Kilka dni temu pokazywałyśmy wam kolekcję MAC inspirowaną psami (!), a dzisiaj czas na serię, która skupia się na ustach. Wygląda na to, że matowe szminki powoli zaczynają odchodzić do lamusa. Coraz więcej marek wprowadza na rynek nowe wersje błyszczyków, olejków i innych bardzo błyszczących kosmetyków.
mat. MAC
W swojej najnowszej serii MAC prezentuje aż siedemnaście nowych, limitowanych produktów Vamplify. Mają to być mocno odbijające światło błyszczyki o dużej zawartości pigmentu. Będzie też można wybierać spośród dwunastu nowych konturówek z serii Pro Longwear.
Kolekcja Happy Girls Are Pretty będzie dostępna już we wrześniu i październiku tego roku. Jak wiele innych serii Essence, tak i ta jest utrzymana w uroczym dziewczęcym klimacie. Kolorystyka jest bardzo delikatna, nie ma tutaj żadnych szalonych odcieni. Znajdziemy same przygaszone róże, beże i pastelowe fiolety.
Czego możemy się spodziewać? Miłośniczki kosmetyków będą miały do wyboru dwie paletki cieni do powiek, dwie kredki, róż i sześć lakierów. Najciekawszą propozycją jest podwójny zestaw do konturowania.
To z pewnością najtańsza i najłatwiej dostępna kolekcja z całego zestawienia. Produkty Essence zawsze cieszą się ogromną popularnością, a nowe kosmetyczne wyprzedają się w chwilę.
Pierwsze zdjęcia Jennifer Lawrence, która została nową twarzą kolorówki Diora (wcześniej reklamowała torebki tej marki), trafiły do mediów w maju tego roku. Najnowsza seria szminek Dior Addict zawiera aż czterdzieści cztery odcienie.
Pomadki mają specjalną żelową konsystencję, która ma intensywnie nawilżać i mocno nabłyszczać usta. Jednocześnie kolor ma być tak samo intensywny, jak w przypadku szminek o klasycznej formule. Dzięki temu mają być nie tylko efektowne, ale również komfortowe i praktyczne w użyciu.
Jesienna kolekcja Chanel, podobnie jak ta Burberry, utrzymana jest w odcieniach brązu i przygaszonej zieleni. Kolory są ciemne, ale głębokie, dzięki czemu idealnie wpisują się w klimat jesieni.
Jeśli chodzi o cienie, w ofercie marki znajdziemy cienie kremowe oraz dwie palety czterech i pięciu pudrowych. Do tego kredki, róż oraz klasycznie lakiery do paznokci i szminki. Fanki klasyki od Chanel z pewnością będą zachwycone!
mat. Chanel