Gwiazdy, które projektują - sprawdź kto ma własną markę!

Oglądamy je na ekranie, słuchamy ich muzyki albo podziwiamy na wybiegach. Niektóre z nich postanowiły wykorzystać moment sławy, żeby spełnić marzenia o karierze projektantki. Tylko czy moda to rzeczywiście ich przeznaczenie? Zobaczcie jak celebrytki radzą sobie w świecie fashion!
gwen stefani gwen stefani kolaż lula.pl

Gwen Stefani

Amerykańska wokalistka od 2003 roku zajmuje się projektowaniem. Gwen jest właścicielką marki L.A.M.B. Tajemnicza nazwa pochodzi od pierwszych liter słów: love, angel, music, baby. Ubrania są inspirowane unikatowym stylem i muzyką artystki. W 2005 roku marka zasłynęła linią Harajuku Lovers zainspirowaną japońską modą i kulturą. Stefani to przykład jednej z niewielu artystek, które świetnie radzą sobie jednocześnie w dziedzinie mody i muzyki.

jessica simpson jessica simpson kolaż lula.pl

Jessica Simpson

Gwiazdka reality show i popowa piosenkarka, dziś znana jest przede wszystkim ze swojego imperium modowego. Simpson na produktach sygnowanych swoim nazwiskiem zarobiła już 750 milionów dolarów! W ofercie Jessica Simpson Collection znajdziecie (prawie) wszystko. Od bielizny po... jadalne kosmetyki.

siostry Olsen siostry Olsen kolaż lula.pl

Siostry Olsen

Najsłynniejsze bliźniaczki show biznesu w branży modowej siedzą od dziecka. Ich pierwsza kolekcja była skierowana do najmłodszych (dziewczynki 4-14 lat) i sprzedała się na pniu! Olsenki choć zaangażowane są w wiele projektów, najbardziej cenią sobie autorską markę The Row.

sienna miler i jej siostra sienna miler i jej siostra kolaż lula.pl

Sienna Miller

Marka Twenty8Twelve została założona przez Siennę Miller i jej siostrę, która studiowała projektowanie w Central St. Martins. Projekty skierowane są do dziewczyn, które lubią festiwalowy look i klimat londyńskich ulic. Marce wróżono klapę, okazało się jednak, że fanki stylu Sienny Miller nie dadzą jej zginać.

sienna miler i jej siostra sienna miler i jej siostra kolaż lula.pl

Avril Lavigne

Pamiętacie powiedzenie, że "każda potwora znajdzie swego amatora"? Abbey Dawn - marka kanadyjskiej piosenkarki Avril Lavigne, mimo druzgocacej krytyki zdobyła olbrzymią popularność. Projektantka przyjechała ze swoją najnowszą kolekcją na nowojorski Fashion Week! Anna Wintour nie była zachwycona...

madonna madonna kolaż lula.pl

Madonna i Lourdes

Material Girl to w stu procentach własność Madonny i jej córki Lourdes. Nazwa marki pochodzi od tytułu piosenki, którą gwiazda wylansowała w latach 80. Piosenkarka (do tej pory) stworzyła dwie kolekcje skierowane do nastolatek, twarzami kampanii zostały Taylor Momsen i Kelly Osbourne.

Beyonce Beyonce kolaż lula.pl

Beyonce

W 2005 roku Beyonce wraz z matką Tiną ogłosiły powstanie House of Dereon. Założycielki marki określają ją w trzech słowach: soul, couture i kick. Dyrektorem kreatywnym jest Tina Knowles, a Beyonce to muza linii. Piosenkarka jednak ściśle współpracuje ze swoją mamą przy projektowaniu każdej kolekcji.

victoria beckham victoria beckham kolaż lula.pl

Victoria Beckham

"Posh" projektowanie mody wychodzi o wiele lepiej niż śpiewanie! Żona Davida Beckhama miłość do mody manifestowała od samego początku swojej kariery. Chodziła na pokazy, przyjaźniła się z projektantami i... wydawała bajońskie kwoty na ubrania. Teraz role się odwróciły. Po latach upokorzeń, których dostarczali jej złośliwi dziennikarze, gwiazda udowodniła, że ciężka praca się opłaca. W sukienkach Victorii pokazują się Jennifer Lopez, Heidi Klum, Brooke Shields, czy Madonna. Beckham zaprezentowała też swoją najnowsza kolekcję (wiosna 2012) na nowojorskim Fashion Week'u. Kolekcję nazwano - "wydarzeniem godnym uwagi".

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.