Amerykańska wokalistka od 2003 roku zajmuje się projektowaniem. Gwen jest właścicielką marki L.A.M.B. Tajemnicza nazwa pochodzi od pierwszych liter słów: love, angel, music, baby. Ubrania są inspirowane unikatowym stylem i muzyką artystki. W 2005 roku marka zasłynęła linią Harajuku Lovers zainspirowaną japońską modą i kulturą. Stefani to przykład jednej z niewielu artystek, które świetnie radzą sobie jednocześnie w dziedzinie mody i muzyki.
Gwiazdka reality show i popowa piosenkarka, dziś znana jest przede wszystkim ze swojego imperium modowego. Simpson na produktach sygnowanych swoim nazwiskiem zarobiła już 750 milionów dolarów! W ofercie Jessica Simpson Collection znajdziecie (prawie) wszystko. Od bielizny po... jadalne kosmetyki.
Najsłynniejsze bliźniaczki show biznesu w branży modowej siedzą od dziecka. Ich pierwsza kolekcja była skierowana do najmłodszych (dziewczynki 4-14 lat) i sprzedała się na pniu! Olsenki choć zaangażowane są w wiele projektów, najbardziej cenią sobie autorską markę The Row.
Marka Twenty8Twelve została założona przez Siennę Miller i jej siostrę, która studiowała projektowanie w Central St. Martins. Projekty skierowane są do dziewczyn, które lubią festiwalowy look i klimat londyńskich ulic. Marce wróżono klapę, okazało się jednak, że fanki stylu Sienny Miller nie dadzą jej zginać.
Pamiętacie powiedzenie, że "każda potwora znajdzie swego amatora"? Abbey Dawn - marka kanadyjskiej piosenkarki Avril Lavigne, mimo druzgocacej krytyki zdobyła olbrzymią popularność. Projektantka przyjechała ze swoją najnowszą kolekcją na nowojorski Fashion Week! Anna Wintour nie była zachwycona...
Material Girl to w stu procentach własność Madonny i jej córki Lourdes. Nazwa marki pochodzi od tytułu piosenki, którą gwiazda wylansowała w latach 80. Piosenkarka (do tej pory) stworzyła dwie kolekcje skierowane do nastolatek, twarzami kampanii zostały Taylor Momsen i Kelly Osbourne.
W 2005 roku Beyonce wraz z matką Tiną ogłosiły powstanie House of Dereon. Założycielki marki określają ją w trzech słowach: soul, couture i kick. Dyrektorem kreatywnym jest Tina Knowles, a Beyonce to muza linii. Piosenkarka jednak ściśle współpracuje ze swoją mamą przy projektowaniu każdej kolekcji.
"Posh" projektowanie mody wychodzi o wiele lepiej niż śpiewanie! Żona Davida Beckhama miłość do mody manifestowała od samego początku swojej kariery. Chodziła na pokazy, przyjaźniła się z projektantami i... wydawała bajońskie kwoty na ubrania. Teraz role się odwróciły. Po latach upokorzeń, których dostarczali jej złośliwi dziennikarze, gwiazda udowodniła, że ciężka praca się opłaca. W sukienkach Victorii pokazują się Jennifer Lopez, Heidi Klum, Brooke Shields, czy Madonna. Beckham zaprezentowała też swoją najnowsza kolekcję (wiosna 2012) na nowojorskim Fashion Week'u. Kolekcję nazwano - "wydarzeniem godnym uwagi".