Zainteresowanie mediów wzrastało i po pewnym czasie podejrzewano nawet, że słodka Choupette stała się sławniejszy od samego Karla.
Nie da się nie zauważyć, że zainteresowanie nowym zwierzątkiem Lagerfelda przerosło najśmielsze oczekiwania. Jednak projektant nie musi obawiać się konkurencji, gdyż nadal jest dużo bardziej popularny od swojej białej towarzyszki. Twitterowy profil Lagerfelda śledzi 63,000, a Choupette 15,000.
Choupette zainteresowała się agencja IMG Models, która reprezentuje takie gwiazdy modelingu jak: Kate Moss, Gisele Bundchen, Joan Smalls, Julię Restoin-Roitfeld, czy też Sashę Pivovarovą.
Sesja Choupette z Laetitią Castą to czysty przypadek. Obecna na sesji kotka tak polubiła modelkę, że postanowiono zmieć konwencję sesji, która znalazła się w najnowszym wydaniu V Magazine.
W wywiadzie dla Harper's Bazaar Lagerfeld opowiadał, że jego kotka nie lubi jadać na podłodze, dlatego jej miseczki stawiane są na stole. "Serwowane jest jej parę dań do wyboru. A ona zjada to, na które ma ochotę."
Z okazji swoich pierwszych urodzin Choupette uraczona został tortem z krewetek, który zjadła z talerzyka stojącego o dziwo na podłodze. I komu tu wierzyć?!