Izraelska modelka trafiła właśnie na pierwsze miejsce listy 100 najseksowniejszych kobiet magazynu Maxim. Była DiCaprio znana jest z pięknej figury, także częściej niż pierścionki i zegarki reklamuje kostiumy plażowe. I z kostiumami kąpielowymi wychodzi jej lepiej. Biżuteria z kwiatowymi motywami jest piękna, ale chyba zabrakło pomysłu na sesję. Najlepsze ujęcia widzicie powyżej, ale na innych zdjęciach Bar wyszła po prostu sympatycznie. Sympatyczność nie sprzedaje luksusu.
Bardzo luksusowy charakter ma za to kampania Chanel. Top modelka z Francji i Brytyjczyk Sam Way odgrywają role zakochanych oglądających pierścionki w butiku Chanel Fine Jewelry. Banalna historyjka zmienia się w piękną opowieść na stylowych czarno-białych fotografiach Dominique Isserman.
Maria Antonina tym razem w roli biblijnej Ewy. W sielankowym otoczeniu aktorka ujarzmia prawdziwego lwa (no dobrze, założymy się że to Photoshop). Dzikie zwierzęta i diamenty to doskonałe atrybuty kobiecości. Kampania jest przepiękna, a naszyjnik z ?frędzlami? na plecach to mistrzostwo świata.
Luksusowa marka Harry Winston chętnie zatrudnia Freję Behę Erichsen. Diamenty wydobywają z chłopczycy prawdziwą damę. Subtelne i piękne.
Biżuteria z plecionki My Dior doczekała się minimalistycznej kampanii, w której piękna Brazylijka Raquel Zimmermann pojawia się w wizażu typu "no make-up", a także z czerwoną szminką godną wampa. Piękne, bardzo proste zdjęcia dobrze eksponują biżuterię. Sesję wykonał skandalista Steven Meisel, ale tym razem musiał się bardzo hamować.
Pisaliśmy już o tej kampanii, w kontekście podejrzanie apetycznego ciała aktorki. Stłamszona przez scjentologów gwiazda miewała problemy z niedowagą, nieapetycznie wystającymi kośćmi i wiszącą skórą. Na plaży w błyskotkach od H. Stern prezentuje się pięknie, a nam podoba się niepraktyczny pomysł zabrania szlachetnych kamieni na plażę.
Eniko Michalik wystąpiła w zabawnej kampanii reklamującej kolekcję w stylu meksykańskiej sztuki ludowej. Przepych barw i wzorów podkręca modowy żart - laleczka Terry Richardson, czule przytulana do ust przez top modelkę.
Zamiast śniadania u Tiffany?ego mamy kolację z Doutzen Kroes. Aniołek Victoria's Secret, gwiazda L'Oreal, dziewczyna z kwietniowej okładki Vogue Paris - Holenderka z pewnością jest wszechstronna. Jako melancholijna milionerka spoglądająca na światła Nowego Jorku wygląda równie przekonująco.
Która kampania najbardziej was przekonuje i sprzeda najwięcej diamentów?