Nowe odkrycie polskiego modelingu - Asia Piwka w kampanii Aryton [ZDJĘCIA]

Asia Piwka, którą podziwiać mogłyśmy na ostatniej okładce "Fashion Magazine" została twarzą kampani reklamowej marki Aryton.
Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

W najnowszej kampanii marki Aryton na sezon wiosna-lato 2013 udział wzięła wschodząca gwiazda modelingu Asia Piwka, która została uznana przez portal models.com za topowe odkrycie tego sezonu.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Na swoim koncie ma udział w 28 pokazach kolekcji wiosennych m.in. dla Marca Jacobsa, Donny Karan, Michaela Korsa, Calvina Kleina, Bottega Veneta, Marni oraz sesje dla francuskiego Vogue, AnotherMagazine, Exit Magazine, Vision China, a ostatnio okładkę Fashion Magazine. W nowym sezonie już wystąpiła w pokazach Enrico Coveri i Thakoon Pre-Fall 2013 oraz w sesjach dla Chloe i M Missoni.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Jej intrygująca uroda oraz wdzięk wyrażony w eleganckich ruchach podczas sesji nasuwają naturalne porównanie do klasycznych modelek jak Claudia Shiffer, czy Cindy Crowford.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Wybór Asi Piwki do kampanii nowej kolekcji Arytonu podkreśla świeże inspiracje najnowszymi trendami wprowadzone do klasycznych projektów, nawiązujących swoją formą do mody lat 60-tych i 70-tych.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Zdjęcia do sesji zrealizowała znana fotograf Aldona Kaczmarczyk, która rozpoczęła współpracę z marką Aryton już w poprzednim sezonie. Specjalizuje się w sesjach modowych i beauty.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Fotografuje również największe polskie gwiazdy. Od lat na stałe współpracuje z wieloma magazynami: Twój Styl, Elle, Cosmopolitan, Gala, In Style, Viva! czy  Glamour.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Wszystkie stylizacje wykorzystane w sesji wizerunkowej i lookbooku są autorstwa Marty Kalinowskiej, znanej stylistki i dziennikarki mody oraz wykładowcy Katedry Mody na warszawskiej ASP, która współpracuje z marką ARYTON w zakresie kreowania wizerunku i kolekcji.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

Scenografia sesji, nawiązująca do graficznych dokonań Pop-artu została zaprojektowana przez Natalię Kacper Mleczak, działająca na pograniczu mody, kina, sztuki i teatru.

Asia Piwka Aryton Asia Piwka Aryton mat.prasowe

Asia Piwka w kampanii Aryton

W jej dorobku są m.in. kreacje scenograficzne teledysków Moniki Brodki, Kasi Nosowskiej, Myslovitz.  Współpracowała również z Vogue Hommes Japan, Dazed and Confused oraz większością polskich magazynów.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.