O rodzinie Beckhamów najgłośniej zrobiło się wtedy, gdy David przeszedł na emeryturę, a Victoria raz na zawsze porzuciła śpiewanie. Dziś on zajmuje się dziećmi (a jest ich aż czworo) oraz zarabia miliony na kolejnych kampaniach reklamowych, a ona wciąż rozkręca swoją markę modową. Tak, w tej rodzinie podział ról nie jest klasyczny. To ona robie karierę, a on usunął się w cień. Jednak, jak widać, fani nie zapomnieli o Beckhamie, bo jego niedawno założone konto na Instagram śledzi ponad 8 milionów osób.
Jednak nie da się ukryć, że teraz jest czas Victorii Beckham. Projektantka (już nie piosenkarka, i nie celebrytka) skupia się na rozwoju swojego modowego imperium, a David robi, co może, by była spokojna o dom i rodzinę.
To chyba właśnie ten komfort sprawia, że Victoria może całkowicie poświęcić się na pracy. A zaangażowanie przynosi kolejne efekty - prestiżowe nagrody, świetne wyniki sprzedaży, butiki na całym świecie (od niedawna linię Victoria by Victoria Beckham można kupić w polskich salonach Moliera 2) oraz kolejne okładki "Vogue'a". Choć Anna Wintour wciąż nie zaprasza Posh do amerykańskiego wydania biblii mody, Victoria ma już na końce brytyjskie, chińskie i francuskie wydanie. A ostatnio możemy ją podziwiać rownież w "Vogue Australia":
Vogue Australia
Dziś Victoria Beckham to przede wszystkim doskonała bizneswoman, wzór dla innych kobiet, jakie prowadzą własne firmy. Wywiad, jaki towarzyszy sesji w "Vogue", również dotyczy głównie kwestii zawodowych - w końcu napis na okładce brzmi: She's the business. Na szczęście znalazło się w nim również kilka ustępów dotyczących życia rodzinnego Beckhamów, a także szalonych czasów, kiedy Victoria razem z czterema koleżankami tworzyła kultową dziś grupę Spice Girls. Brytyjskie gwiazdy pop znalazły się nawet na okładce "Vogue US":
Vogue US
Głównym motywem kolekcji Victorii Beckham jest zawsze minimalizm. Otóż Victoria promuje wizerunek eleganckiej i luksusowej, ale skromnej kobiety sukcesu. A więc długości raczej przed kolano niż do połowy uda, do tego duże proste torby, ciemne okulary, delikatny makijaż. W takiej estetyce utrzymana jest też sesja Posh w nowym "Vogue". Jednak Victoria nie pozuje wyłącznie w swoich własnych projektach. Ma natomiast na sobie zestawy od Chanel, Versace, Prady, Celine, stroje marek Fendi, Dior oraz Louis Vuitton (okładka).
Jak oceniacie sesję?